ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Obere Wank ۹,۸۷۴۸۴ Nesselwang
  • درباره ما : ضدعفونی کننده اکولوژیک؟ بلندپروازانه به نظر می رسد؟ این است! به همین دلیل است که شرکت سطح بالایی از شایستگی کارآفرینی و توانایی نوآوری را با تخصص پزشکی و علمی گسترده ترکیب می کند. آنها با هم راه حل های ضد عفونی بسیار مؤثر، سازگار با محیط زیست و کاملاً زیست محیطی را ایجاد کرده اند که حوزه های کاربرد آنها تقریباً جهانی است. درخواست، طلب؟ تضمین آب آشامیدنی تمیز و بهداشت بی ضرر - برای کیفیت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ضدعفونی کننده اکولوژیک؟ بلندپروازانه به نظر می رسد؟ این است! به همین دلیل است که شرکت سطح بالایی از شایستگی کارآفرینی و توانایی نوآوری را با تخصص پزشکی و علمی گسترده ترکیب می کند. آنها با هم راه حل های ضد عفونی بسیار مؤثر، سازگار با محیط زیست و کاملاً زیست محیطی را ایجاد کرده اند که حوزه های کاربرد آنها تقریباً جهانی است. درخواست، طلب؟ تضمین آب آشامیدنی تمیز و بهداشت بی ضرر - برای کیفیت بهتر زندگی برای هر فرد!
    سولنال چیست و چگونه کار می کند؟
    سولنال یک محلول معدنی است و از آب و نمک با استفاده از طرح الکترولیز و هیدرولیک ثبت شده ساخته می شود. ضد عفونی با سولنال بسیار موثر است، اما به لطف ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک، پایدار و سازگار با محیط زیست است. بلافاصله و به طور قابل اعتماد باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها، میکروب ها یا سایر آفات را از سطوح، دست ها، اتاق ها و حتی آب لوله کشی حذف می کند. با استفاده از یک فرآیند مکانیکی الکترولیتی ثبت شده تولید می شود: محلول تصفیه شده اسید هیپوکلرو و از آن محلول ضدعفونی کننده بسیار موثر ایجاد می کند.
    سولنال چگونه کار می کند؟
    جزء ضد عفونی کننده محلول ما اسید هیپوکلرو است (با کلر سمی اشتباه نشود!) که سیستم ایمنی بدن ما نیز در مونوسیت ها تولید می کند. این باعث پارگی غشای سلولی ویروس ها، باکتری ها و غیره می شود و آنها را اکسید می کند. میکروب‌ها، قارچ‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌ها به طور قابل اعتماد و دائمی در عرض چند ثانیه از بین می‌روند. هیچ مقاومتی در برابر سولنال وجود ندارد.

    بستن