ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Grafenwerthstr. ۲۹,۵۰۹۳۷ Köln
  • درباره ما : برچسبی از شهر کلن است که هدف خود را ساختن زیباترین کیف ها و مهربانی با محیط زیست قرار داده است. از سال ۲۰۰۹ در آلمان کیف های دست ساز و دست ساز را طراحی و تولید می کند. کاربردی، زیبا و آرامش: در کنار همچنین و مهمتر از همه به تولید مناسب و منصفانه که پایدار و سازگار با محیط زیست باشد اهمیت زیادی می دهد. به همین دلیل است که فقط از چرم اروپایی با منشأ قابل ردیابی برای کیف های دست ساز خود است ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    برچسبی از شهر کلن است که هدف خود را ساختن زیباترین کیف ها و مهربانی با محیط زیست قرار داده است. از سال ۲۰۰۹ در آلمان کیف های دست ساز و دست ساز را طراحی و تولید می کند. کاربردی، زیبا و آرامش: در کنار همچنین و مهمتر از همه به تولید مناسب و منصفانه که پایدار و سازگار با محیط زیست باشد اهمیت زیادی می دهد. به همین دلیل است که فقط از چرم اروپایی با منشأ قابل ردیابی برای کیف های دست ساز خود استفاده می کند.طراحی محصول برچسب به اندازه نام غیر معمول است. علاوه بر طراحی های همه کاره ، کار با مواد پایدار پرچمی بلندپروازانه بوده است. کلن نقطه نظر خلاق یک فورج طراحی دلسوز است که کیف‌های خارق‌العاده‌اش با دست در آلمان ساخته می‌شوند - یک استودیوی خلاقانه با تفکر معاصر که با مجموعه‌های زیبا و فلسفه شرکتی آگاه به محیط‌زیست طرفداران طراحی را الهام می‌بخشد. در ابتدا همه تلفن‌های همراه کیسه‌ها روی چرخ خیاطی خودشان ساخته شدند و به سرعت مشخص شد که برای سایر محصولات فقط تولید منصفانه و مناسب که به طور پایدار کار می‌کند زیر سوال می‌رود. وقتی چنین کیف های خوش سلیقه ای تولید می کنید عالی است. وقتی به پایداری نیز متعهد هستید عالی است.
    اهداف چیست و گروه هدف کیست؟
    همه کسانی که طراحی ساده، مینیمالیستی و کلاسیک را دوست دارند. بدون حاشیه زیاد. هرکسی که بخواهد محصولی بپوشد که به دلیل ساخت دست ساز ظاهری بسیار ارزشمند دارد - از جریان اصلی متمایز است. نه کالای تولید انبوه، نه ماشینی و صنعتی، پیر و جوان مشتاق ایده و اجرای هستند. طراحی با هر گروه سنی مطابقت دارد.

    بستن