ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Peterstr. ۴,۴۶۰۴۹ Oberhausen
  • درباره ما : مامان دو نفره ، نامزد ، زنبور سخت کوش ، دختر ، نوه ، دوست دختر ، خواهر ، غول خلاق ، مینی واببر: من یک ذهن خلاق هستم ... که همیشه ایده های جدیدی دارد - که معمولاً به سرعت از ذهنم بیرون می زند - که من نمی دانم نمی دانم چه کسی خواهم بود، روز باید ساعت های بیشتری داشته باشد و هفته روزهای بیشتری!تحت برچسب خود من کیف و لوازم جانبی، تزئینات و موارد مشابه را ارائه می دهم. سبز می شود. این طیف همچ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مامان دو نفره ، نامزد ، زنبور سخت کوش ، دختر ، نوه ، دوست دختر ، خواهر ، غول خلاق ، مینی واببر: من یک ذهن خلاق هستم ... که همیشه ایده های جدیدی دارد - که معمولاً به سرعت از ذهنم بیرون می زند - که من نمی دانم نمی دانم چه کسی خواهم بود، روز باید ساعت های بیشتری داشته باشد و هفته روزهای بیشتری!
    تحت برچسب خود من کیف و لوازم جانبی، تزئینات و موارد مشابه را ارائه می دهم. سبز می شود. این طیف همچنان به سمت پارچه‌های ارگانیک و نوآورانه تغییر می‌کند و هرازگاهی به بازارها می‌روم و خلاقیت‌هایم را ارائه می‌کنم. می توانید دیجوجو را در مغازه های من در خریداری کنید.
    شما می توانید من را در فیس بوک فیس بوک و هنر و روسری جوجو پیدا کنید و در اینستاگرام سعی می کنم نمای کلی از کارهایم ایجاد کنم. سفارشات همیشه با کمال میل پذیرفته می شود و درخواست های فردی انجام می شود.

    بستن