ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Ernst-Grote-Straße ۱۳,۳۰۹۱۶ Isernhagen,Deutschland
  • درباره ما : ما معتقدیم که کارها باید بیش از ۶، ۱۲ یا ۱۸ ماه دوام داشته باشند، به همین دلیل است که محصولاتی را ایجاد می کنیم که هنوز هم برای سال های آینده مدرن و شیک خواهند بود و آنها را در یک کارخانه آلمانی تولید می کنیم که در آن صنعت و دقت هر روز زندگی می کنند. ما کالاهای فصلی تولید نمی کنیم. چرم ما با دقت انتخاب شده است و ما تفاوت های کوچک در ساختار را می پذیریم - که هر کیف را منحصر به فرد می کند. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما معتقدیم که کارها باید بیش از ۶، ۱۲ یا ۱۸ ماه دوام داشته باشند، به همین دلیل است که محصولاتی را ایجاد می کنیم که هنوز هم برای سال های آینده مدرن و شیک خواهند بود و آنها را در یک کارخانه آلمانی تولید می کنیم که در آن صنعت و دقت هر روز زندگی می کنند. ما کالاهای فصلی تولید نمی کنیم. چرم ما با دقت انتخاب شده است و ما تفاوت های کوچک در ساختار را می پذیریم - که هر کیف را منحصر به فرد می کند.
    همه محصولات دیبونی ما طعم مادام العمر را نشان می دهند
    در سادگی طراحی ما - این مواد با کیفیت بالا هستند که بسیار موثر هستند
    و اشکال بر اساس اصل «زیبایی در سادگی است»
    در وضوح عملکرد - از طریق جزئیات عملی و عملکردهای دلپذیر حمل و استفاده
    در زیبایی رنگ ها - رنگ های آسمان و زمین هستند،
    زیباترین و مثبت ترین چیزی که از طبیعت کپی کرده ایم
    در نرمی موادی که دوست دارید لمس کنید
    با دانستن این که آنها دوستان و همراهان روزانه پیدا کرده اند،
    که صاحب خود را در طول زندگی و در طول ضخیم و نازک همراه می کند.
    از لاتین می آید و به معنای "خدایان خوب" است.
    ما می دانیم که این یک نشانه خوب برای افرادی است که به زیبایی و زیبایی اهمیت می دهند
    الهام بخش خوبی در زندگی است.
    برای همیشه. و تورا.
    ما برای زندگی دوستانی پیدا می کنیم: کیف های دستی زنانه، کیف های تجاری، خریداران، کیف پول، دستبند، کیف، حلقه کلید و سایر لوازم جانبی ساخته شده از چرم. محصولات ما نه تنها با طراحی همیشگی خود متقاعد می شوند، بلکه با کارایی عالی و کیفیت ساخت بالا. دغدغه ما این است که مشتریان خود را خوشحال کنیم - آنها باید هر روز و در مدت زمان طولانی از محصولات ما لذت ببرند. ما همیشه سعی می کنیم تا خوبی های زندگی را ببینید ما از زمان لذت می بریم و خوشحالیم که قادر به ایجاد و تولید محصولات خاصی هستیم.
    محصولات ما باید مردم را خوشحال کند، نه تنها کسانی که آنها را خریداری می کنند، بلکه کسانی که آنها را تولید می کنند نیز خوشحال هستند. دستمزد منصفانه و شرایط کاری خوب که محصولات ما تحت آن ساخته می شوند برای ما مهم هستند. همه اینها ما را خوشحال می کند چرا به گنج های خود نیز خانه ای زیبا نمی دهید؟ دیبونی های ما همه چیز شخصی شما را به صورت منظم و ایمن حمل می کنند و هر روز در طول زندگی شما را مانند یک دوست خوب همراهی می کنند. با محصولات دیبونی خود را احاطه کنید ، با احساس شادی در زندگی لذت ببرید ، از ظاهر زیبا کیف ها و لوازم جانبی لذت ببرید و روحیه خوبی که با آن خلق و تولید شده اند همه رنگ های دیبونی با دقت انتخاب شده اند. صدها تفاوت رنگی وجود دارد و هر کدام جذابیت و تأثیر خاص خود را دارند. ما سعی کرده ایم بیشترین هارمونی و مثبت ترین کاریزما را در هر رنگی پیدا کنیم. در اینجا نیز از اصل شادی زندگی خود پیروی کردیم.

    بستن