ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Biedermannstraße ۴۲,۰۴۲۷۷ Leipzig,Deutschland
  • درباره ما : از سال ۲۰۰۹ ما لباسهای کاربردی و شیک ، راحت و روزمره ، محکم و پایدار برای نوزادان ، کودکان ، جوانان و بزرگسالان در تولید منطقه تولید می کنیم. یک ژاکت از طرف دوستان به لطف گرافیک عالی شما را جلب توجه می کند. در لباسی از شما نه تنها کاملاً لباس پوشیده اید، بلکه با این اطمینان ظاهری زیبا که لباس های منصفانه و تولید شده با محیط زیست می پوشید نیز کاملاً زیبا هستید. شلوار جین ، مانند همه محصول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۲۰۰۹ ما لباسهای کاربردی و شیک ، راحت و روزمره ، محکم و پایدار برای نوزادان ، کودکان ، جوانان و بزرگسالان در تولید منطقه تولید می کنیم. یک ژاکت از طرف دوستان به لطف گرافیک عالی شما را جلب توجه می کند. در لباسی از شما نه تنها کاملاً لباس پوشیده اید، بلکه با این اطمینان ظاهری زیبا که لباس های منصفانه و تولید شده با محیط زیست می پوشید نیز کاملاً زیبا هستید. شلوار جین ، مانند همه محصولات ما، کاملاً برای ایجاد حداکثر آزادی حرکت و در عین حال شیک عالی مناسب است. لباس های بچه گانه فوکساندرفند در برابر باد و آب و هوا مقاومت می کند و به لطف مراقبت زیاد، در برابر وحشیانه ترین ماجراها مقاومت می کند. بسته بندی شده به روشی سازگار با محیط زیست، مجموعه مستقیماً از کارگاه کوچک ما در لایپزیک به خانه شما می آید و قلب همه را در هنگام پرواز به دست می آورد. این قطعات هرگز در کمد پیدا نمی شوند، زیرا مترادفی برای چیزهای رنگارنگ و باکیفیت مورد علاقه در چند سال گذشته شده است تا احساس خوبی داشته باشید.
    تنها نکته: شما از قبل قسمت بعدی را در نظر دارید؛)
    و دوستان ، خانواده و کودکان از دوستان قطعات مورد علاقه خود را می خواهند!
    ما پیگیر هستیم ، به طور مداوم دامنه خود را توسعه می دهیم ، به درخواستهای ویژه شما پاسخ می دهیم و به تجربیات مشتری متمایل می شویم تا ایده های جدید را پیاده کنیم و امیدواریم بارها و بارها با لباس های کاربردی و اصلی ما شما را الهام بخشیم.

    بستن