ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Velener Strasse ۴۱,D-۴۶۳۴۲ Velen-Ramsdorf
  • درباره ما : شرکت در سال ۱۹۵۵ در یکی از زیباترین مناطق تفریحی در آلمان ، در جنگل سیاه تاسیس شد. از اینجا بود که داستان موفقیت یک شرکت آلمانی آغاز شد.با شجاعت اتخاذ طرح های شیک تر و استفاده از رنگ ها و ترکیب رنگ های بیشتر، پیشرفت پیروزمندانه آغاز شد.شرکت را مخترع ملحفه های رنگارنگ می دانند. چیزی که با پارچه‌های بافته شده و رنگارنگ شروع شد، بعداً توسط با استفاده از فرآیندها و ماشین‌های پیچیده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سال ۱۹۵۵ در یکی از زیباترین مناطق تفریحی در آلمان ، در جنگل سیاه تاسیس شد. از اینجا بود که داستان موفقیت یک شرکت آلمانی آغاز شد.با شجاعت اتخاذ طرح های شیک تر و استفاده از رنگ ها و ترکیب رنگ های بیشتر، پیشرفت پیروزمندانه آغاز شد.
    شرکت را مخترع ملحفه های رنگارنگ می دانند. چیزی که با پارچه‌های بافته شده و رنگارنگ شروع شد، بعداً توسط با استفاده از فرآیندها و ماشین‌های پیچیده چاپ محقق شد. خلاقیت زیاد و احساس درست برای روندهای جدید - همیشه یک قدم جلوتر - اینها ستون‌های موفقیت بودند. همه در مورد آن صحبت می‌کردند.
    برند به سطح آگاهی ۹۲% در آلمان دست یافت که یکی از بالاترین ها در صنعت نساجی است. استراتژی های بازاریابی هوشمند و استاندارد با کیفیت بالا بدون هیچ گونه سازش مسئول این امر هستند.
    فوق العاده در راه ...
    بدون آهن و نگهداری آسان. سالم و راحت. کیفیت غالب است در دهه ۱۹۷۰، کارتن خواب های المپیک به مجهز شدند.
    یک دوره جدید ...
    در سال ۱۹۹۴، نام تجاری به مجموعه گروه نقل مکان کرد و از آن زمان دوره دیگری از شکوفایی را تجربه کرد.

    بستن