ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۶ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/grohe
  • آدرس : Zur Porta ۹,۳۲۴۵۷ Porta Westfalica
  • درباره ما : یک برند جهانی پیشرو برای راه‌حل‌های جامع حمام و لوازم آشپزخانه و یک برند جهانی برای محصولات بهداشتی نوآورانه. برای چندین دهه، برند جهانی بر ارزش‌های برند فناوری، کیفیت، طراحی و پایداری تکیه کرده است تا «ناب خالص» را ارائه دهد. شادی در آب». نوآوری، طراحی و توسعه در آلمان به عنوان یک فرآیند یکپارچه از نزدیک هماهنگ و محکم است. این بدان معنی است که محصولات دا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک برند جهانی پیشرو برای راه‌حل‌های جامع حمام و لوازم آشپزخانه و یک برند جهانی برای محصولات بهداشتی نوآورانه. برای چندین دهه، برند جهانی بر ارزش‌های برند فناوری، کیفیت، طراحی و پایداری تکیه کرده است تا «ناب خالص» را ارائه دهد. شادی در آب». نوآوری، طراحی و توسعه در آلمان به عنوان یک فرآیند یکپارچه از نزدیک هماهنگ و محکم است. این بدان معنی است که محصولات دارای مهر کیفیت "ساخت آلمان" هستند. در شبکه تولید جهانی با استانداردهای تولید مداوم، محصولات با فناوری دقیق منحصر به فرد تولید می شوند. اینگونه است که استانداردهای کیفی سازش ناپذیر خود را برای بهترین کار و بالاترین عملکرد محصول در سرتاسر جهان برآورده می کند. بیش از ۲۴۰ جایزه طراحی و نوآوری تنها در ده سال گذشته و همچنین در بین ۳ شرکت برتر "پایدارترین شرکت های بزرگ آلمان ۲۰۱۵" ، موفقیت را تایید کنید. استفاده مداوم از محصولات در ساختمان های برجسته بین المللی نشان دهنده ترجیح پایدار معماران، طراحان و توسعه دهندگان است. از سال ۲۰۱۴ بخشی از مجموعه برندهای بین المللی شرکت ، یک شرکت فهرست شده در بورس اوراق بهادار توکیو، بوده است.
    لیکسیل پیشروترین تولید کننده لوازم بهداشتی در جهان و بزرگترین تامین کننده صنعت مصالح ساختمانی و اثاثیه منزل در ژاپن است.

    بستن