ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCwqdnxFjQVOhPD4_tPuENiA
  • آدرس : Wegelinstr. ۱۳,D-۵۰۳۵۴ Hürth,Germany
  • درباره ما : با افزایش آگاهی ما از بدن و تمایل به فعالیت و ورزش، اهمیت تغذیه ورزشی موثر در حال افزایش است. به عنوان یک تولید کننده آلمانی مکمل های غذایی، محصولات رژیمی و غذاهای انرژی زا، ما از این روند و مسئولیت خود در قبال مشتریان خود آگاه هستیم. سال‌ها است که ما اشتیاق شما به ورزش و قدردانی از بدن ورزشکار را به اشتراک می‌گذاریم. در تاریخچه شرکت ما، که در سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرد، مجموعه&z ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با افزایش آگاهی ما از بدن و تمایل به فعالیت و ورزش، اهمیت تغذیه ورزشی موثر در حال افزایش است. به عنوان یک تولید کننده آلمانی مکمل های غذایی، محصولات رژیمی و غذاهای انرژی زا، ما از این روند و مسئولیت خود در قبال مشتریان خود آگاه هستیم. سال‌ها است که ما اشتیاق شما به ورزش و قدردانی از بدن ورزشکار را به اشتراک می‌گذاریم. در تاریخچه شرکت ما، که در سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرد، مجموعه‌ای از محصولات را توسعه داده‌ایم که از نظر کیفیت، تنوع، طعم و ارزش برای پول، هر روز با موفقیت در برابر درخواست‌کننده‌ترین هیئت داوران قرار می‌گیرند: مشتریان ما! مخصوصاً در زمینه پودرهای پروتئینی، در چند سال اخیر توانست با تولید پودر پروتئین آب پنیر مبتنی بر آب در بیش از ۲۶ طعم مختلف، نشان خود را در توسعه جدیدترین محصولات تغذیه ورزشی بگذارد. جایزه کیفیت فوق‌العاده غذا در منطقه نوردراین و وستفالن نشان داد که تلاش‌های ما توسط کارشناسان ماهر و دانشمندان علوم تغذیه نیز به رسمیت شناخته شده است. همچنین موفقیت بیشتر محصولات معروف قرص نشان می دهد که ما به طور کامل نیازهای مختلف مشتریان وجدان تناسب اندام خود را برآورده می کنیم. محصولات به بخشی جدایی ناپذیر از طیف محصولات بسیاری از استودیوهای تناسب اندام اروپایی، انجمن های ورزشی، خرده فروشان، داروخانه ها و فروشگاه های تناسب اندام تبدیل شده است. برای تصور بخش تناسب اندام بدون . دلیل رشد و موفقیت ما در کنار هم قرار گرفتن دو ویژگی محصول است:
    "غذاهای ورزشی باید کار را انجام دهند و طعم خوبی داشته باشند!"
    ما سال‌هاست که این باور را با جاه‌طلبی و انگیزه‌ای برای نوآوری دنبال می‌کنیم، و خوشحالیم که مشتریان ما اشتیاق و اهداف ما را به اشتراک می‌گذارند. و متخصصان ورزش نیز برای کیفیت برجسته محصولات ارزش قائل هستند. شریک رسمی تغذیه تیم هاکی روی یخ کلن کوسه و تیم هندبال است. همچنین می‌تواند به همکاری‌های موفق با بخش حرفه‌ای ۱ نگاهی بیاندازد. به دلیل تقاضای زیاد برای محصولات ما، ما در حال برنامه‌ریزی مشارکت بیشتر در آینده با باشگاه‌های ورزشی معروف هستیم.

    بستن