ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹۶۶ of Tiangong South Avenue, High-tech Industrial Park, Fengxin County, Yichun City, Jiangxi Province, China.
  • درباره ما : که در سال ۲۰۱۷ در منطقه صنعتی ، شهر ، استان جیانگشی، چین واقع شده است، شرکت تابعه . شرکتی است که در تحقیق و توسعه، تولید و فروش گرافیت ویژه تخصص دارد. کل سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیون یوان است. این منطقه بیش از ۷۰۰۰۰ را پوشش می دهد و سالانه ۱۰۰۰۰ تن گرافیت ویژه تولید می کند که باعث می شود شرکت پیشرو در صنعت داخلی باشد. در ۸ نوامبر ۲۰۱۶، در لیست هیئت مدیره سوم چین قرار گرفت. مخفف سهام است و کد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    که در سال ۲۰۱۷ در منطقه صنعتی ، شهر ، استان جیانگشی، چین واقع شده است، شرکت تابعه . شرکتی است که در تحقیق و توسعه، تولید و فروش گرافیت ویژه تخصص دارد. کل سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیون یوان است. این منطقه بیش از ۷۰۰۰۰ را پوشش می دهد و سالانه ۱۰۰۰۰ تن گرافیت ویژه تولید می کند که باعث می شود شرکت پیشرو در صنعت داخلی باشد. در ۸ نوامبر ۲۰۱۶، در لیست هیئت مدیره سوم چین قرار گرفت. مخفف سهام است و کد موجودی آن ۸۳۹۷۱۹ است. عمدتاً در پردازش محصولات گرافیت، خدمات تطبیق محصول گرافیت، ارائه مواد گرافیتی، الکترود گرافیتی و محصولات گرافیت برای صنعت لیتیوم مشغول است. صنایع خاکی کمیاب، صنعت ماشین آلات، هوافضا، نیمه هادی ها و صنعت فتوولتائیک خورشیدی، همراه با محصولات مربوطه خدمات فنی و کاربرد فنی برنامه به روز رسانی. با فناوری تولید عالی، خدمات خوب به مشتریان، سهم بازار بالا و با تکیه بر مزیت مواد جدید، سرمایه و مدیریت شرکت مادر (شرکت مواد جدید، آموزشی ویبولیتین)،. به سرعت. ما به گسترش زنجیره صنعت گرافیت ویژه اختصاص می دهیم و برای ساختن استراتژی کل صنعت گرافیت آینده مشارکت می کنیم.

    بستن