ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Pieskower Strasse ۳۰ A,۱۵۵۲۶ Bad Saarow bei Berlin | Germany
  • درباره ما : به عنوان اولین کارخانه فتوشیمیایی جهان در سال ۱۸۶۰ تاسیس شد. به زودی به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در اروپا تبدیل شد. فیلم‌های افسانه‌ای مانند که اولین فیلم‌های لایه نازک جهان بودند باعث شهرت در داخل و خارج از آلمان شدند. در ایالات متحده آمریکا "فیلم شگفت انگیز آلمانی" نامیده می شدند. ۱۹۵۶ اولین فیلم نگاتیو رنگی خود را به بازار آورد. دو سال بعد فیلم معکوس ۱۵ آمد. ۱۸ آخرین ف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان اولین کارخانه فتوشیمیایی جهان در سال ۱۸۶۰ تاسیس شد. به زودی به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در اروپا تبدیل شد. فیلم‌های افسانه‌ای مانند که اولین فیلم‌های لایه نازک جهان بودند باعث شهرت در داخل و خارج از آلمان شدند. در ایالات متحده آمریکا "فیلم شگفت انگیز آلمانی" نامیده می شدند. ۱۹۵۶ اولین فیلم نگاتیو رنگی خود را به بازار آورد. دو سال بعد فیلم معکوس ۱۵ آمد. ۱۸ آخرین فیلم معکوس رنگ بود که توسط معرفی شد. دارای ۷ لایه بود که ۳ لایه آن رنگی بود. پاسخ طیفی بسیار هماهنگ و متعادل بود. پردازش معکوس در آزمایشگاه معکوس خود انجام شد. دارای حق امتیازهای بسیاری برای فناوری عکاسی رنگی بود. این باعث شد که برای سالها از رقابت مستقل شود. سیستم جفت رنگ بر اساس توسعه کروموژنیک است که برای اولین بار توسط در سال ۱۹۱۱ معرفی شد. مشکل اصلی یافتن رنگ های رنگی بود که در طول پردازش با هم مخلوط نمی شدند. برای یافتن رنگ‌های مناسب، هزاران آزمایش لازم بود. از دهه ۲۰ تا دهه ۶۰، دوربین‌هایی را در ویسبادن تولید کرد.
    سری‌های برجسته (فرمت متوسط) و (۳۵ میلی‌متر) بودند. لنزهای گلف از شرکت تهیه شد و نامیده شد. سری شامل .
    دوربین های دارای نورسنج جفت شده بودند و حتی دارای یک سیستم نوردهی کاملاً خودکار بود.
    لنزها به استثنای ۱ توسط ساخته شدند. نقطه عطفی در تاریخ تولید دوربین، معرفی اولین دوربین ۳۵ میلی متری جهان با مجلات فیلم قابل تعویض بود.
    آن را ۳۰۰ نامیدند. در اواخر دهه ۶۰ کارخانه های اصلی فروخته شد. با این حال صاحبان جدید فقط به تجارت علاقه مند بودند و ماشین آلات و دستور العمل ها را به در یوگسلاوی فروختند. - شرکت مادر امروزی - این فیلم ها را دوباره به آلمان وارد کرد و آنها را با نام قدیمی خود دوباره متحد کرد. دوپونت بعداً کسب و کار اشعه ایکس را به آگفا فروخت که این برند را تا سال ۱۹۹۸ روی محصولات اعمال کرد. با بسته شدن شعبه تصویربرداری مصرف کننده آگفا در لورکوزن در سال ۲۰۰۵، دوباره مشغول تولید شد و تلاش کرد تا حد ممکن دانش و دانش خود را ذخیره کند. با موفقیت و کل خط شیمیایی را بازگرداند. امروز فیلم‌ها، کاغذها و مواد شیمیایی در آلمان در کارخانه کوچک ما در نزدیکی برلین تولید می‌شوند. و در تاسیسات پوشش ما در مارلی، سوئیس. اشتیاق ما آنالوگ است و ما همچنان مجموعه گسترده ای از محصولات "فیلم واقعی" را در دسترس علاقه مندانی قرار می دهیم که مانند ما هالیدهای نقره را دوست دارند.

    بستن