ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/AugustFallerKG
  • آدرس : Freiburger Straße ۲۵,۷۹۱۸۳ Waldkirch,Germany
  • درباره ما : این شرکت در سال ۱۸۸۲ توسط آگوست فالر به عنوان یک تجارت چاپ لیتوگرافی تاسیس شد. در ابتدا سربرگ، کارت پستال و اسناد تجاری تولید می کرد.: ۸۰  در سال ۱۹۳۲، این شرکت شروع به تخصص در تولید لیبل کرد. در سال ۱۹۵۳، شرکت یک سازماندهی مجدد را تکمیل کرد. شروع به تولید کارتن های تاشو به عنوان خط تولید دیگری در کنار لیبل کرد. در سال ۱۹۹۲، این شرکت شروع به تخصص در بسته بندی ثانویه دارویی کرد.در سال&zwn ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت در سال ۱۸۸۲ توسط آگوست فالر به عنوان یک تجارت چاپ لیتوگرافی تاسیس شد. در ابتدا سربرگ، کارت پستال و اسناد تجاری تولید می کرد.: ۸۰  در سال ۱۹۳۲، این شرکت شروع به تخصص در تولید لیبل کرد. در سال ۱۹۵۳، شرکت یک سازماندهی مجدد را تکمیل کرد. شروع به تولید کارتن های تاشو به عنوان خط تولید دیگری در کنار لیبل کرد. در سال ۱۹۹۲، این شرکت شروع به تخصص در بسته بندی ثانویه دارویی کرد.
    در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲، این شرکت سایت‌های تولیدی را در اضافه کرد. در سال ۲۰۰۸، مرکز خدمات داروسازی برای خدمات بسته بندی در نزدیک برلین افتتاح شد. در سال ۲۰۱۲، فالر سازنده کارتن تاشو دانمارکی، دانمارک را خریداری کرد. در پاییز ۲۰۱۳، این شرکت یک کارخانه تولید جدید در لودز، لهستان افتتاح کرد.: ۸۳  شرکت تابعه در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و در ژانویه ۲۰۱۹ به تغییر نام داد. با رویکرد باز در صنعت، تولید می کند. جعبه های تاشو در دسته های کوچک از ۱ تا ۵۰۰۰ قطعه با فرآیندهای کاملا دیجیتالی شده و صرفه جویی در منابع بالا.

    بستن