ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Dechwitzer Straße ۱۲, ۰۴۴۶۳ Großpösna bei Leipzig
  • درباره ما : در اواسط قرن نوزدهم، شهر لایپزیگ یکی از مراکز فرهنگی در قلب اروپا برابر با پاریس، لندن یا وین بود. طبقه متوسط روشنفکر و مرفه لایپزیگ بسیار جاه طلب، با اعتماد به نفس و ذهن باز بود و خود شهر قبلاً به دلیل تجارت بین المللی و دانشگاهش شناخته شده بود. تغییر شرایط اجتماعی به دلیل انقلاب صنعتی باعث شد که آموزش علمی و فرهنگی دیگر در اختیار اشراف نباشد. مردم لایپزیک پیشرفت کردند. این به شهر اجازه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در اواسط قرن نوزدهم، شهر لایپزیگ یکی از مراکز فرهنگی در قلب اروپا برابر با پاریس، لندن یا وین بود. طبقه متوسط روشنفکر و مرفه لایپزیگ بسیار جاه طلب، با اعتماد به نفس و ذهن باز بود و خود شهر قبلاً به دلیل تجارت بین المللی و دانشگاهش شناخته شده بود. تغییر شرایط اجتماعی به دلیل انقلاب صنعتی باعث شد که آموزش علمی و فرهنگی دیگر در اختیار اشراف نباشد. مردم لایپزیک پیشرفت کردند. این به شهر اجازه داد تا دانشگاه، گروه کر سنت توماس، اپرا، ارکستر گواندهاوس و آکادمی موسیقی را که در سال ۱۸۴۳ توسط فلیکس مندلسون-بارتولدی تأسیس شد، حفظ کند. خانواده Blüthner بخشی از سنت موسیقی شهر و الهام گرفته از روحیه کارآفرینی در لایپزیگ بود.

    اینها دلایل قانع کننده ای برای جولیوس بلوتنر برای افتتاح کارخانه پیانو خود بود که به یک شرکت بسیار موفق تبدیل شد. در ۱۸ نوامبر ۱۸۵۳، جولیوس بلوتنر با کسب دانش کامل در زمینه ساخت پیانو، کارخانه پیانوفورت خود را راه اندازی کرد. سازهای Blüthner به سرعت به شهرت رسیدند و در میان تعداد بی شماری از سازندگان پیانو رقابتی آن روز به شهرت رسیدند. نوآوری های ژولیوس سازهای او را متمایز کرد و نقشه های نظری او توسط استادان بی شماری از سازندگان پیانو در سراسر آلمان منتشر و مورد مطالعه قرار گرفت.

    به زودی این سازها توجه کارشناسان، پیانیست های برتر و مقامات موسیقی را به خود جلب کرد. پیانوهای Blüthner برنده جوایز برتر در نمایشگاه‌های جهانی در سرتاسر جهان، از جمله نمایشگاه جهانی فیلادلفیا در سال ۱۸۷۶ شدند که در آن طراحی برجسته ۴ سیم Aliquot جولیوس برنده مدال طلا شد و بر آهنگ طلایی پیانوهای Blüthner همیشه تأثیر گذاشت.

    بستن
محصولات
پیانو The Blüthner Model 4
پیانو The Blüthner Model 2
پیانو The Blüthner Model One
پیانو The Blüthner Model 11
پیانو لویی چهاردهم
پیانو ملکه ویکتوریا
پیانو سالگرد
پیانو ویلهلم دوم
پیانو چوبی Blüthner & Haessler
ابزارهای ورودی
قاب آهنی
کمان ویولن و پل