ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Bernhard-Voß-Straße ۲۷, D-۰۱۴۴۵ Radebeul, Germany
  • درباره ما : شرکت ما در زمینه تکنیک های اندازه گیری آزمایشگاهی و تحلیلی فعال است. ما به مدت ۲۰ سال تجربه زیادی در توسعه، ساخت و تولید تجهیزات آزمایشگاهی به دست آوردیم. ما راه حل های کاملی را ارائه می دهیم و می توانیم به سرعت به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم. ما راه حل های کاملی را به مشتریان خود ارائه می دهیم که ما را قادر می سازد انعطاف پذیر باشیم و به سرعت پاسخ دهیم. ما ماژول‌های را تولید می‌ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در زمینه تکنیک های اندازه گیری آزمایشگاهی و تحلیلی فعال است. ما به مدت ۲۰ سال تجربه زیادی در توسعه، ساخت و تولید تجهیزات آزمایشگاهی به دست آوردیم. ما راه حل های کاملی را ارائه می دهیم و می توانیم به سرعت به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم. ما راه حل های کاملی را به مشتریان خود ارائه می دهیم که ما را قادر می سازد انعطاف پذیر باشیم و به سرعت پاسخ دهیم. ما ماژول‌های را تولید می‌کنیم و همچنین راه‌حل‌های تخصصی، از نمونه اولیه گرفته تا تولید سری را درک می‌کنیم. ما پروژه ها را از طرف مشتریان خود یا همراه با آنها انجام می دهیم.
    سیستم های تجزیه و تحلیل موثر و انعطاف پذیر ما به ویژه برای تجزیه و تحلیل آب و محیط زیست توسعه یافته اند. دستگاه ها توسط کادر مجرب ما تولید شده اند. ما در آزمایشگاه شیمی خود روش های جدیدی را برای تعیین فتومتریک توسعه داده و بهینه می کنیم. تاکید ویژه بر استفاده از فرآیندهای اندازه گیری استاندارد شده است. سیستم های تحلیلی باید موثر، انعطاف پذیر و قابل اعتماد باشند. برای رسیدن به این هدف، نمونه‌بر خودکار کاملاً سازگار با سیستم تحلیلی موجود شما را پیشنهاد می‌کنیم. مزیت ما انعطاف پذیری بالا در طراحی دستگاه است. ما محصولات خود را مستقیماً از کارخانه خود و همچنین از طریق شرکای توزیع محلی مجاز به مشتریان در سراسر جهان می فروشیم.

    بستن