ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Im Mühlahl ۲۳,۶۱۲۰۳ Reichelsheim
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۳ شرکت تاسیس شد. این شرکت توسط متخصصان و کارآفرینان در زمینه آنالیز حرارتی و رئولوژی با بیش از ۱۵۰ سال تجربه در این زمینه تاسیس شد. اساس توسط محصولات خود این شرکت از (رئومترهای پویا) تشکیل شده است. در همان زمان، . مسئولیت انحصاری . موفقیت بلافاصله به دست آمد، زیرا شایستگی و انعطاف پذیری مشتریان را متقاعد کرد. همانطور که رشد کرد، شرکای جدید شکاف های باز را با برنامه های خود پر ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۳ شرکت تاسیس شد. این شرکت توسط متخصصان و کارآفرینان در زمینه آنالیز حرارتی و رئولوژی با بیش از ۱۵۰ سال تجربه در این زمینه تاسیس شد. اساس توسط محصولات خود این شرکت از (رئومترهای پویا) تشکیل شده است. در همان زمان، . مسئولیت انحصاری . موفقیت بلافاصله به دست آمد، زیرا شایستگی و انعطاف پذیری مشتریان را متقاعد کرد. همانطور که رشد کرد، شرکای جدید شکاف های باز را با برنامه های خود پر کردند. آژانس . (سیستم‌های ترموفیزیکی)، (ویسکومترها یا رئومترهای چرخشی و فرآیند)، (کالری‌سنج)، (سیستم‌های تست لاستیک) یا آبانالیس معمولی (پتروشیمی)
    همزمان با ایجاد شد که خدمات مشتریان را برای به عهده گرفته است. به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مستقل، سفارشات خدمات را برای سایر تولید کنندگان نیز انجام می دهد.

    بستن