ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Carl-Friedrich-Gauß-Str. ۹,۴۷۴۷۵ Kamp-Lintfort
  • درباره ما : به عنوان پیشگام و رهبر بازار در فناوری آزمایشگاهی مایکروویو، به مدت چهار دهه در حال توسعه، تولید و فروش سیستم‌های مایکروویو جدید و نوآورانه برای حوزه‌های تجاری تجزیه و تحلیل ابزاری، کنترل فرآیند، علوم زیستی، سنتز پپتید و سنتز شیمیایی / بیوشیمی در سراسر جهان بوده است. چگونه می تواند غیر از این باشد: شیمی، الکترونیک و مکانیک. پشت این زمینه ها سه بنیانگذار هستند که اولین دستگاه تج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان پیشگام و رهبر بازار در فناوری آزمایشگاهی مایکروویو، به مدت چهار دهه در حال توسعه، تولید و فروش سیستم‌های مایکروویو جدید و نوآورانه برای حوزه‌های تجاری تجزیه و تحلیل ابزاری، کنترل فرآیند، علوم زیستی، سنتز پپتید و سنتز شیمیایی / بیوشیمی در سراسر جهان بوده است. چگونه می تواند غیر از این باشد: شیمی، الکترونیک و مکانیک. پشت این زمینه ها سه بنیانگذار هستند که اولین دستگاه تجزیه و تحلیل مایکروویو خود را در اواسط دهه ۱۹۷۰ ساختند.بیش از ۳۰۰۰۰ دستگاه آزمایشگاهی مایکروویو از در سراسر جهان در حال استفاده هستند. صدها حق ثبت اختراع، سرب نوآورانه در فناوری مایکروویو را تضمین می کند.
    امروزه در سراسر جهان با بیش از ۳۰۰ متخصص مایکروویو از جمله کار می کند همچنین در مرکز اروپایی در کمپ لینتفورت در راین پایین. فروش، خدمات، توسعه اپلیکیشن، آموزش، تحقیق و توسعه برای مناطق آلمان، اتریش و سوئیس حوزه های اصلی فعالیت گسترش یافته است. آزمایشگاه کاربردی، محوطه آموزشی، خدمات فنی، انبار و ظرفیت های تولید همگی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. ادغام محصولات برای سنتز پپتید، هضم آنزیمی و هیبریداسیون درجا، طیف محصولات موجود را کامل می کند.

    بستن