ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۵ بار
امتیاز :
  • مسیر اختصاصی : ايران ، ترکیه ، عراق و جمهوری آذربایجان
  • آدرس : تهران - فلکه دوم صادقیه - خیابان شهید اعتمادیان -مجتمع اداری طلا- پلاک ۴ -طبقه هفتم - واحد۶
  • درباره ما : شركت حمل و نقل بين المللي سبحان ترابر آسیا به شماره ثبت ۴۴۶۹۵۱ در سال ۱۳۹۲ تاسيس و فعاليت خود را بصورت گسترده  با توکل به خداوند سبحان در کشورهای جمهوری اسلامی  ايران ، ترکیه ، عراق و جمهوری آذربایجان آغاز نمود. اين شركت با بهره گيري از پرسنل و كادر مجرب خود كه سالها در مشاغل كليدي حمل و نقل اشتغال بكار داشته اند و با در اختيار داشتن تعدادی قابل توجه  کامیون  کانتینر بر ، تانکر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت حمل و نقل بين المللي سبحان ترابر آسیا به شماره ثبت ۴۴۶۹۵۱ در سال ۱۳۹۲ تاسيس و فعاليت خود را بصورت گسترده  با توکل به خداوند سبحان در کشورهای جمهوری اسلامی  ايران ، ترکیه ، عراق و جمهوری آذربایجان آغاز نمود. اين شركت با بهره گيري از پرسنل و كادر مجرب خود كه سالها در مشاغل كليدي حمل و نقل اشتغال بكار داشته اند و با در اختيار داشتن تعدادی قابل توجه  کامیون  کانتینر بر ، تانکر سوخت ، چادري و کفی متناسب با استانداردهاي جهانی  ، سرویس هاي مناسب و مرتب كاميوني ، ريلي و دریایی با پيشرفته ترين متدهاي حمل و نقل بين المللي  و از همه مهمتر ارائه نرخهاي مناسب بصورت كريري و فورواردي عملاً در رديف شرکت هاي موفق حمل و نقل بين المللي قرار گرفته  است.

    رسالت سازمانی ما ارتقاء سرعت و كيفيت در اجراي خدمات است .

     بنابراین این شرکت با استفاده از فرآیند بهینه سازی ساختار هاي فني مالی و اداری متعهـد به افزایـش مـداوم بهـره وری در کـیفیت خدمات ارائه شده بوده و تلاش کرده است که قدرت رقابتی شركت را با استـفاده از سرلوحه قرار دادن منشور اخـلاقی و رعایت آئین رفتار حرفه ای  درحال  افزایش باشد .

    کارکنان شركت بر این اعـتـقادند که صـداقت ، تواضـع ، رعایت ادب ، احترام و تکریم توأم با رفتاری صمیمانه ودوستانه و مسئـولیت پذیری، وقت شناسی و حفاظت اسرار و اطلاعات محرمانه وتعهد در ارائه خدمات مطلوب وبهینه ، پشتوانه محکـم اعتـماد مـشـتـریـان به شركت بوده . و لـذا به دلیل اهداف متعالی مادی و معنوی که داشته  تلاش و کوشش  خود را در آراستن  به این صفات را  از واجبات می شمارد .

     

    منابع انسانی :

    شرکت حمل و نقل بین المللی سبحان ترابر آسیا موفقیت خود را مدیون نحوه مدیریت و عملکرد کارمندان و پرسنل و تمام اشخاصی که در این شرکت کار می کنند ، می داند تمام اشخاص مشغول به کار در شرکت ، نقش کلیدی درموفقیت این شرکت ایفا کرده اند . در همین راستا این شرکت گامهایی بلند از طریق ایجاد همکاری و همدستی با اعضاء و بهره گیری از استعدادهای مختلف و با رویکردها و رفتارهای مناسب موجبات موفقیت های کاری بالائی را درشرکت فراهم آورده است .

    مدیریت این شرکت ، محیطی بسیار خوشایند و دل پسند را برای اعضا و کارمندان خودا ایجاد کرده و نیروهای انسانی شاغل در آن احساس مسئولیت عمیقی در انجام وظایف خود به بهترین نحوه ممکن برای جلب رضایت مشتریان دارند .

    ما برای حقوق و شخصیت کارمندان و پرسنل خود احترام قائل هستیم . تلاش ما تبدیل شدن به یک شرکت حمل و نقل برجسته می باشد که با استخدام استعدادها و نیروهای انسانی ماهر و با تجربه سعی در ایجاد یک محیط کاری سازنده و فعال دارد . در همین راستا ، از نظرات و پیشنهادهای اعضا و کارمندان و مدیران خود به منظور بهبود عملکرد شرکت ، استفاده کرده و بهره می گیریم . عموماً مدیریت شرکت محیطی ایمن و دلپذیر برای اعضای خود به منظور تقویت امید آنها به آینده به وجود آورده است . علاوه بر شرکت حمل و نقل بین المللی سبحان ترابر آسیا گامهای موثری در تکریم اشخاص برداشته است . ما به رعایت اصول اساسی و معیارهای مهم در حفظ محیط زیست در انجام فعالیتهای حمل و نقل بین المللی خود توجه خاص داریم  .

    تقویت امید مشتریان نسبت به فعالیت هایشان و پرهیز از صدمه مالی به آنها و با درک کامل نیازهای صاحبان کالا ، موفقیت مشتریانمان را به بهترین نحو تضمین می نماییم . بر اساس هماهنگی صورت گرفته  در این زمینه ما تحقیقات قابل توجهی برای مشتریان خود به نحوی که آنها از فعالیت های ما سود ببرند ، پیش بینی نموده ایم . در پایان ما از طرف های محترم قرارداد و پیمانکاران بامشتریان خود تقاضا می کنیم که به معیارهای بنیادی درچارجوب قوانین و مقررات توجه داشته باشند .

    بستن