ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۲ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/BuerkertFluid
  • آدرس : Christian-Bürkert-Str. ۱۳-۱۷,۷۴۶۵۳ Ingelfingen
  • درباره ما : به سختی روزی می گذرد که منتظر چالش های جدید نباشیم. زیرا هر چیزی که جریان دارد ما را مجذوب خود می کند. صرف نظر از اینکه آن را اندازه گیری، کنترل یا تنظیم کنیم. و مطمئناً همین جذابیت است که ما را به رهبران جهانی در زمینه سیستم های کنترل سیال تبدیل می کند.سازماندهی فرآینددر ، فرآیندهای تنظیم شده منجر به یک سازمان یادگیرنده شد که به لطف نزدیک بودن به مشتریان، خود را به طور روزانه بهینه می ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به سختی روزی می گذرد که منتظر چالش های جدید نباشیم. زیرا هر چیزی که جریان دارد ما را مجذوب خود می کند. صرف نظر از اینکه آن را اندازه گیری، کنترل یا تنظیم کنیم. و مطمئناً همین جذابیت است که ما را به رهبران جهانی در زمینه سیستم های کنترل سیال تبدیل می کند.
    سازماندهی فرآیند
    در ، فرآیندهای تنظیم شده منجر به یک سازمان یادگیرنده شد که به لطف نزدیک بودن به مشتریان، خود را به طور روزانه بهینه می کند. نزدیکی که برای ما به عنوان یک شرکت متوسط ​​امری مسلم است. با گسترش شبکه جهانی ما و بهینه سازی فرآیندها در همه زمینه ها، می توان تجربیات مربوط به سیستم های کنترل سیال را بهتر تبادل کرد. مشتریان ما در اینجا تمرکز دارند. صرف نظر از اینکه این مربوط به اجزای منفرد است یا راه حل های منفرد سیستم.
    راه حل های سیستمی
    شیفتگی وظایف ما در مورد سیستم های کنترل سیالات ما را وادار می کند تا بارها و بارها شجاعانه فکر کنیم. به عنوان یک شرکت متوسط، ما به دنبال راه حل های غیرعادی برای مشکلات غیر معمول هستیم. تقسیم بندی بازارها یک مثال است. این ما را قادر می‌سازد تا به مزایای بهینه مشتری، به‌ویژه با راه‌حل‌های سیستمی برنامه‌گرا دست پیدا کنیم. بدون از دست دادن راه حل های مرتبط با محصول ما. اگر جذاب نیست، پس چی؟ اجازه دهید مجذوب راه حل های سیستم های کنترل سیال ما شوید.

    بستن