ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Emslandstraße ۵۸,۴۹۸۲۴ Emlichheim
  • درباره ما : یک شرکت جهانی از شهرستانگروه یک شرکت بین المللی است که از مواد خام گیاهی برای تولید محصولات نوآورانه برای صنعت پردازش استفاده می کند. با نام تجاری آشپزخانه مکلنبورگ، ما همچنین طیف گسترده ای از محصولات را در بخش محصولات سیب زمینی خشک برای بخش خرده فروشی مواد غذایی ارائه می دهیم. گروه در زمینه چسب‌ها، لخته‌سازها، افزودنی‌های ساختمانی، کاربردهای نساجی و مواد فیلتر، راه‌ح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت جهانی از شهرستان
    گروه یک شرکت بین المللی است که از مواد خام گیاهی برای تولید محصولات نوآورانه برای صنعت پردازش استفاده می کند. با نام تجاری آشپزخانه مکلنبورگ، ما همچنین طیف گسترده ای از محصولات را در بخش محصولات سیب زمینی خشک برای بخش خرده فروشی مواد غذایی ارائه می دهیم. گروه در زمینه چسب‌ها، لخته‌سازها، افزودنی‌های ساختمانی، کاربردهای نساجی و مواد فیلتر، راه‌حل‌های محصولی را به‌طور ویژه برای مشتری ارائه می‌دهد. محصولات با کیفیت ما همچنین در خوراک دام با کیفیت بالا برای حیوانات خانگی و حیوانات مزرعه استفاده می شود.
    سیب زمینی و نخود به عنوان پایه ای برای موفقیت
    اساس توسعه محصول ما مواد خام تجدیدپذیر سیب زمینی و نخود فرنگی است. همکاری نزدیک و قابل اعتماد با تامین کنندگان مواد خام، پیش نیاز توسعه محصولات آینده نگر در هماهنگی با طبیعت است. تمرکز بر استخراج نشاسته های بومی و اصلاح شده، الیاف و پروتئین ها و همچنین تکه ها و دانه های سیب زمینی است.
    استفاده از طبیعت برای خلق
    مهمتر از همه، گروه بر نوآوری ها متکی است. در فوق مدرن، چندین دهه تجربه کارمندان ما با سیستم های پیشرفته فناوری مواد غذایی گرد هم می آیند تا راه حل های محصول خاص مشتری را ایجاد کنند. در حوزه‌های توسعه و تحلیل، که پیشرفته‌ترین هستند، ما هر روز با اصل راهنمای خود «استفاده از طبیعت برای خلق کردن» زندگی می‌کنیم.
    با محصولات و خدمات نوآورانه، ما همچنان به جایگاه خود به عنوان یک شریک راه حل مناسب و کمک به شکل دادن به آینده مشتریان خود ادامه خواهیم داد.

    بستن