ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۵ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/EUROIMMUN
  • آدرس : Seekamp ۳۱,۲۳۵۶۰ Lübeck
  • درباره ما : به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان در زمینه تشخیص های آزمایشگاهی پزشکی، مخفف نوآوری است. بیش از ۳۲۰۰ کارمند در ۱۷ کشور سیستم های آزمایشی را توسعه داده، تولید و به فروش می رسانند که می تواند برای تشخیص بیماری ها استفاده شود، همچنین نرم افزار و راه حل های اتوماسیون برای انجام و ارزیابی آزمایش ها. آزمایشگاه ها در بیش از ۱۴۰ کشور از محصولات برای تشخیص بیماری های خودایمنی و عفونی و ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان در زمینه تشخیص های آزمایشگاهی پزشکی، مخفف نوآوری است. بیش از ۳۲۰۰ کارمند در ۱۷ کشور سیستم های آزمایشی را توسعه داده، تولید و به فروش می رسانند که می تواند برای تشخیص بیماری ها استفاده شود، همچنین نرم افزار و راه حل های اتوماسیون برای انجام و ارزیابی آزمایش ها. آزمایشگاه ها در بیش از ۱۴۰ کشور از محصولات برای تشخیص بیماری های خودایمنی و عفونی و همچنین آلرژی ها و انجام تجزیه و تحلیل ژن استفاده می کنند. این شرکت در سال ۱۹۸۷ از دانشگاه لوبک تاسیس شد. شرکت آمریکایی . از سال ۲۰۱۸ تنها سهامدار بوده است. یک رهبر بین المللی در پزشکی و بیوتکنولوژی است. این شرکت که دفتر مرکزی آن در والتهام (ماساچوست) قرار دارد، ۱۴۰۰۰ نفر در سراسر جهان استخدام می کند و تخصص گسترده ای در زمینه تشخیص، تحقیقات پزشکی و تجزیه و تحلیل محیطی و مواد غذایی با سیستم های تشخیص، تصویربرداری و فناوری اطلاعات نوآورانه ارائه می دهد. یکی از اعضای شاخص S&P ۵۰۰ است. اختراع (۱۹۸۳) یکی از اولین دستاوردهای بزرگ پیشگام است. امروزه این شرکت تا حد زیادی ماشین‌های قطعه‌سازی و مونتاژ کاملاً خودکار از توسعه و تولید خود دارد که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، علاوه بر این، این شرکت بر طیف متنوعی از فناوری‌ها تسلط دارد که از طریق آنها پیشرفت‌های اساسی جدید در تشخیص آزمایشگاهی پزشکی را آغاز کرده و پشتیبانی می‌کند. . به عنوان مثال می توان به سنتز مولکولی-بیولوژیکی آنتی ژن های طراح، میکروسکوپ ایمونوفلورسانس به کمک کامپیوتر و توسعه ریزآرایه های چندپارامتری برای شناسایی پلی مورفیسم های ژنی و پاتوژن ها اشاره کرد. سطح بالای تخصص و آموزش مداوم برای کاربرد و استفاده از آنها از اهمیت اساسی برخوردار است. فروش محصولات سالانه بیش از ۱۰۰۰ مشتری از بیش از ۱۰۰ کشور در آکادمی آموزش می بینند. همچنین آزمایشگاه های آموزشی در چندین کشور وجود دارد. علاوه بر این، موسسه معتبر تضمین کیفیت که در این شرکت سازماندهی شده است، تست‌های دور روبین را سازماندهی می‌کند و به حفظ استاندارد کیفیت آزمایشگاه‌های خارجی در سطح بالا کمک می‌کند.
    "موسسه ایمونولوژی تجربی" که متعلق به است، به تحقیقات پایه اختصاص دارد. این موسسه با دانشگاه ها، کلینیک ها و موسسات تحقیقاتی معروف در سراسر جهان همکاری می کند که به نوبه خود منجر به ارائه پایان نامه های دیپلم و دکترا می شود. دارای گواهینامه است و بازرسی های بین المللی را با موفقیت به پایان رسانده است. آزمایشگاه بالینی ایمونولوژی پروفسور . پزشکی وینفرید استوکر که به مشتریان تشخیص های سریع و متمایز ارائه می دهد و هر روز مجموعه های دشواری از یافته ها را برای چند صد نمونه بیمار پاک می کند. نیاز شما به متخصصان واجد شرایط را نه تنها از طریق حضور در نمایشگاه ها و تبلیغات پرسنل و متخصص، بلکه با فعال بودن نیز پوشش می دهد. آموزش می دهد و دوره های تحصیلی دوگانه را ارائه می دهد. علاوه بر مدرسه حرفه ای، به کارآموزان یک برنامه عملی و نظری جامع و همچنین پشتیبانی فشرده در کارهای روزمره ارائه می شود. این شرکت در حال حاضر بیش از ۳۲۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد که ۱۱۲ نفر از آنها در حال آموزش هستند. ۱۶۸۵ کارمند دارای تحصیلات آکادمیک و ۲۱۷ نفر دارای مدرک دکترا هستند. نسبت زنان تقریباً ۶۰ درصد است. این شرکت دارای فضای سازنده ای است که با صراحت و احترام متقابل مشخص می شود. در ، متقاضیان می توانند انتظار یک قرارداد کاری بی پایان را داشته باشند. همه کارکنان برای طرح‌های بازنشستگی شرکت کمک‌های بلاعوض و حق بیمه برای عملکرد برجسته و همچنین فرصت ادامه تحصیل به طور منظم دریافت می‌کنند. در رستوران درجه یک شرکت، کارکنان می توانند هر روز از بین غذاهای تازه تهیه شده انتخاب کنند. از مهدکودک تا مهدکودک تا مرکز مراقبت های بعد از مدرسه، فرزندان با محبت مراقبت می شوند، در حالی که والدین در نزدیکی کار می کنند.

    بستن