ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/HELLERMachineTools
  • آدرس : Gebrüder-Heller-Straße ۱۵,۷۲۶۲۲ Nürtingen,Deutschland
  • درباره ما : در سال ۱۸۹۴ در نورتینگن به عنوان یک تجارت کوچک صنایع دستی تاسیس شد. امروزه گروه جهانی شرکت ها مدرن ترین ماشین آلات و سیستم های ساخت ماشینکاری را توسعه و تولید می کنند. سنت و تجربه یک شرکت خانوادگی متوسط ​​را با گرایش راه حل جامع یک بازیگر جهانی ترکیب می کند. ما به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو ماشین ابزار در زمینه ماشینکاری، ۲۷۶۰ نفر را در سراسر جهان استخدام می کنیم. ۵ سایت تولید در ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۸۹۴ در نورتینگن به عنوان یک تجارت کوچک صنایع دستی تاسیس شد. امروزه گروه جهانی شرکت ها مدرن ترین ماشین آلات و سیستم های ساخت ماشینکاری را توسعه و تولید می کنند. سنت و تجربه یک شرکت خانوادگی متوسط ​​را با گرایش راه حل جامع یک بازیگر جهانی ترکیب می کند. ما به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو ماشین ابزار در زمینه ماشینکاری، ۲۷۶۰ نفر را در سراسر جهان استخدام می کنیم. ۵ سایت تولید در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی و جنوبی، تحویل قابل اعتماد را به مشتریان ما تضمین می کنند. علاوه بر این، ما در تمام بازارهای مهم با شعبه های فروش و خدمات خود و همچنین شرکای خدمات واجد شرایط نمایندگی داریم. اطلاعات بیشتر در مورد در سطح جهانی.
    مجموعه خدمات هلر شامل مراکز ماشینکاری ۴ و ۵ محوری، مراکز ماشینکاری فرزکاری، ماشین‌های مخصوص و پردازشی، ماژول‌های پوشش، ماشین‌های ماشین‌کاری میل لنگ و میل بادامک و همچنین طیف گسترده‌ای از خدمات مدولار است. با ما به مشتریان خود راه حل های گسترده ای برای افزایش بهره وری و انعطاف پذیری در تولید ارائه می دهیم. از این رو، راه حل های کاملی را برای طیف گسترده ای از نیازهای تولید تولید می کند. از دستگاه واحد تا سیستم تولید کلید در دست کاملاً خودکار - از دستگاه جدید تا قرارداد خدمات کامل تا بازسازی. اطلاعات بیشتر در مورد ماشین آلات و راه حل های و خدمات .
    مشتریان ما شامل شرکت هایی از صنعت خودرو و تامین کنندگان آنها، مهندسی مکانیک عمومی، فناوری انرژی، فناوری سیالات، هوافضا و بسیاری از صنایع دیگر هستند. اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های صنعت و مراجع مشتری ما.

    بستن