ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۸ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/gerhardschubertgmbh
  • آدرس : Hofäckerstraße ۷,۷۴۵۶۴ Crailsheim
  • درباره ما : یک رهبر بازار جهانی شناخته شده برای ماشین آلات بسته بندی با بارگیری بالا است. شرکت خانوادگی کرایلشیم (بادن-وورتمبرگ، آلمان) به تعامل مکانیک ساده، فناوری کنترل هوشمند و مدولار بودن بالا برای دیجیتال و ربات خود متکی است. ماشین آلات بسته بندی مبتنی بر با این فلسفه و فرهنگ نوآوری خاص خود، این شرکت بیش از ۵۰ سال است که مسیرهای تکنولوژیکی کاملاً مستقل را طی کرده است. سازنده ماشین بر اساس فناور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک رهبر بازار جهانی شناخته شده برای ماشین آلات بسته بندی با بارگیری بالا است. شرکت خانوادگی کرایلشیم (بادن-وورتمبرگ، آلمان) به تعامل مکانیک ساده، فناوری کنترل هوشمند و مدولار بودن بالا برای دیجیتال و ربات خود متکی است. ماشین آلات بسته بندی مبتنی بر با این فلسفه و فرهنگ نوآوری خاص خود، این شرکت بیش از ۵۰ سال است که مسیرهای تکنولوژیکی کاملاً مستقل را طی کرده است. سازنده ماشین بر اساس فناوری خود، راه حل های دستگاه بسته بندی مقاوم در آینده را به مشتریان خود ارائه می دهد که استفاده آسان و انعطاف پذیر است. در تغییر فرمت، به ویژه قدرتمند و پایدار در عملکرد هستند. دستگاه‌های بسته‌بندی محصولات مختلف را بسته‌بندی می‌کنند - از مواد غذایی، شیرینی‌سازی، نوشیدنی، دارویی و آرایشی گرفته تا محصولات فنی - در سینی‌ها، جعبه‌های مقوایی، جعبه‌ها، بطری‌ها، لوله‌ها یا کیسه‌های لوله‌ای - مارک‌های معروف مانند . یونیلور، موندلز یا روشه به راه حل های اتوماسیون شوبرت و همچنین شرکت های کوچک، متوسط ​​و خانوادگی متعدد اعتماد دارند. این گروه از شرکت ها که در سال ۱۹۶۶ تأسیس شد، که اکنون توسط نسل دوم اداره می شود، ۱۴۵۰ کارمند دارد.
    مدولار بودن به عنوان یک مدل برای موفقیت
    انعطاف‌پذیری، کارایی و فناوری قابل اعتماد، علائم تجاری دستگاه‌های بسته‌بندی است. ماشین‌های بسته‌بندی مدولار به لطف مکانیک پیچیده خود در ارتباط با یک سیستم کنترل هوشمند، کارایی کلی سیستم را تضمین می‌کنند.

    بستن