ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Metallweberstraße ۴۶,۵۲۳۵۳ Düren,Germany
  • درباره ما : آلمان، در سال ۱۹۲۵ تاسیس شد. این شرکت هنوز تحت مالکیت خانواده موسس تا به امروز است. این توسط برادران و دکتر در نسل سوم، در نسل چهارم و اداره می شود. برای بیش از ۹۰ سال، بافنده فنی به لطف توسعه مستمر محصولات، راه حل ها و خدمات بر اساس طرح های مش با کارایی بالا و خاص، یک رهبر فناوری بوده است. ترکیب صنعت از صنعت خودرو و هوافضا، فناوری پزشکی و زیست محیطی، مواد خام و معدن، صنایع شیمیایی، دارو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آلمان، در سال ۱۹۲۵ تاسیس شد. این شرکت هنوز تحت مالکیت خانواده موسس تا به امروز است. این توسط برادران و دکتر در نسل سوم، در نسل چهارم و اداره می شود. برای بیش از ۹۰ سال، بافنده فنی به لطف توسعه مستمر محصولات، راه حل ها و خدمات بر اساس طرح های مش با کارایی بالا و خاص، یک رهبر فناوری بوده است. ترکیب صنعت از صنعت خودرو و هوافضا، فناوری پزشکی و زیست محیطی، مواد خام و معدن، صنایع شیمیایی، دارویی، مواد غذایی و نساجی و صنایع پردازش چوب و کاغذ تا کاربرد در معماری و طراحی را شامل می شود. یک شرکت جهانی که در طیف گسترده ای از بخش ها و برنامه ها فعالیت می کند. در اینجا ما چهار بخش تجاری مستقل خود را معرفی می کنیم.
    طیف مش و محصولات ما:
    توری صنعتی (محلول های بافت فنی و فیلتر)
    تسمه های فرآیندی (تسمه های ساخته شده از مش و مارپیچ)
    متالفریک (نما، طراحی داخلی و سیستم های ایمنی ساخته شده از مش فلزی)
    (نماهای رسانه ای شفاف)
    - مهندسی شده در آلمان
    گروه یک شرکت بین المللی پیشرو در زمینه فناوری و خدمات با حدود ۸۸۳ کارمند در سراسر جهان است (تا سال ۲۰۲۰). علاوه بر دفتر مرکزی در دارای پنج سایت تولید دیگر در ایالات متحده آمریکا، شیلی، آفریقای جنوبی، هند و چین، شعبه هایی در فرانسه، اسپانیا و دبی و نمایندگانی در سراسر جهان است. نزدیکی مشتری و خدمات گرایی باعث توسعه جهانی ما می شود. در عین حال، استراتژی ما به سمت راه حل های محلی است.
    - چه چیزی ما را هدایت می کند؟
    ما مأموریت و هویت سازمانی خود را از سنت، ظرفیت نوآورانه و پایداری اقدامات خود می گیریم.
    بر این اساس، همه کارمندان ما برای ایمن‌تر، سالم‌تر و پاک‌تر کردن سیاره‌مان برای افرادی که در طول کار روزانه خود در آن زندگی می‌کنند، تلاش می‌کنند.

    بستن