ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۲ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UC0ngFRESs_LeOHCa42UZCEA
  • آدرس : Kemptener Straße ۱,D-۸۷۷۴۹ Hawangen
  • درباره ما : شرکت خانوادگی تحت مدیریت مالک با دفتر مرکزی آن در هاوانگن توسط هانس هوندگر در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد و به دلیل قدرت نوآورانه، مشتری مداری مشخص و خدمات عالی، به یک متخصص در ماشین آلات نازک کاری با کنترل تبدیل شده است. رهبر بازار جهانی بوده است. در زمینه ماشین آلات نازک کاری با کنترل سالها با سهم بازار بیش از ۹۰ درصد. ماشین‌های جهانی و انعطاف‌پذیر در تمام بخش‌های ساخت و ساز چوب، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت خانوادگی تحت مدیریت مالک با دفتر مرکزی آن در هاوانگن توسط هانس هوندگر در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد و به دلیل قدرت نوآورانه، مشتری مداری مشخص و خدمات عالی، به یک متخصص در ماشین آلات نازک کاری با کنترل تبدیل شده است. رهبر بازار جهانی بوده است. در زمینه ماشین آلات نازک کاری با کنترل سالها با سهم بازار بیش از ۹۰ درصد. ماشین‌های جهانی و انعطاف‌پذیر در تمام بخش‌های ساخت و ساز چوب، از اتصالات نجاری، اتصال قراردادی، ساخت اسکلت چوبی، ساخت خانه چوبی، ساخت خانه پیش ساخته، اتصال چوب چسب‌دار گرفته تا ساخت تجهیزات زمین بازی استفاده می‌شوند.
    نوآور - شایسته - مشتری مدار
    به لطف ساختار ماژولار آنها، ماشین های بسیار انعطاف پذیر می توانند به سرعت و کاملاً با نیازهای خاص مشتریان ما سازگار شوند. دقت و کیفیت بالای سیستم های تمام اتوماتیک باعث افزایش سودآوری و رقابت هر شرکت ساختمانی چوب - از شرکت های کوچک تا بزرگ می شود.

    بستن