ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Carl-Haver-Platz ۳,D-۵۹۳۰۲ Oelde,Germany
  • درباره ما : ما با تیم مهندسین و متخصصان واجد شرایط خود، ماشین آلات بسته بندی و غربالگری را برای صنعت پردازش مواد خام توسعه و تولید می کنیم. ما راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای بسته‌بندی، ذخیره‌سازی، تدارکات و فناوری پردازش ارائه می‌دهیم. ما نسخه‌های اصلی را با نامی می‌سازیم که در سراسر جهان شناخته شده است. ما با تیم مهندسین و متخصصان واجد شرایط خود، ماشین‌های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما با تیم مهندسین و متخصصان واجد شرایط خود، ماشین آلات بسته بندی و غربالگری را برای صنعت پردازش مواد خام توسعه و تولید می کنیم. ما راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای بسته‌بندی، ذخیره‌سازی، تدارکات و فناوری پردازش ارائه می‌دهیم. ما نسخه‌های اصلی را با نامی می‌سازیم که در سراسر جهان شناخته شده است. ما با تیم مهندسین و متخصصان واجد شرایط خود، ماشین‌های بسته‌بندی و غربالگری را برای صنعت پردازش مواد خام توسعه و تولید می‌کنیم. ما راه حل های نوآورانه ای برای بسته بندی، ذخیره سازی، تدارکات و فناوری پردازش ارائه می دهیم. ما نسخه های اصلی را با نامی می سازیم که در سراسر جهان شناخته شده است.
    دو بخش شرکت زیر یک سقف
    ما یک شرکت متوسط ​​خانواده سنتی هستیم. ما زیر یک سقف واحد، بخش های شرکت سیم بافی و ماشین آلات را متحد می کنیم.
    بخش هزاران نوع مش سیمی مختلف برای غربالگری، فیلتراسیون و فناوری اندازه گیری تولید می کند. همچنین در حوزه معماری نیز جایگاه تثبیت شده ای داریم.
    بخش ماشین آلات متخصص در بخش بسته بندی و فناوری فرآوری مواد معدنی است. این شرکت ماشین آلات و کارخانه هایی را برای پر کردن و پردازش مواد سست به صورت فله تولید و به بازار عرضه می کند.
    تضمین موفقیت ماست
    اشتیاق به نوآوری و گشودگی به جهان به عنوان ضامن موفقیت از زمان تاسیس در سال ۱۸۸۷ بوده است. علاوه بر این، حمایت خانواده اختصاصی و توانایی شرکت برای انطباق سریع با چالش های اقتصادی به شدت در حال تغییر وجود دارد.
    در سراسر جهان به شما نزدیک است
    به‌عنوان یک تامین‌کننده جاه‌طلب جهانی، ما دائماً محصولات تعیین‌کننده روند و فرآیندهای تولیدی را توسعه می‌دهیم که نه تنها نیازهای بازارهای شما را برآورده می‌کنند، بلکه برای پاسخگویی به نیازهای جهانی‌سازی رو به رشد نیز بهینه می‌شوند.
    فعالیت بین المللی ما به شما تضمین تماس و پشتیبانی دائمی می دهد که انتظارات و نیازهای شما را برآورده می کند.

    بستن