ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Moselstrasse ۲۲,۴۱۴۶۴ Neuss
  • درباره ما : در عملیات های روزمره، اغلب چیزهای کوچک هستند که تفاوت را ایجاد می کنند.ما بیش از ۱۳۵ سال است که از شما در طراحی کارآمد فرآیندهای شما تا آخرین جزئیات پشتیبانی می کنیم.هنگام برخورد با کارمندان و شرکا، انصاف، صراحت و حمایت متقابل حرف اول را می زند.کوئنن با کیفیت است.فقط بهترین ها به اندازه کافی برای مشتریان ما خوب است. هنگام انتخاب محصولات خود، ما هیچ گونه سازش نمی کنیم و خدمات جامع ارائه م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در عملیات های روزمره، اغلب چیزهای کوچک هستند که تفاوت را ایجاد می کنند.
    ما بیش از ۱۳۵ سال است که از شما در طراحی کارآمد فرآیندهای شما تا آخرین جزئیات پشتیبانی می کنیم.
    هنگام برخورد با کارمندان و شرکا، انصاف، صراحت و حمایت متقابل حرف اول را می زند.
    کوئنن با کیفیت است.
    فقط بهترین ها به اندازه کافی برای مشتریان ما خوب است. هنگام انتخاب محصولات خود، ما هیچ گونه سازش نمی کنیم و خدمات جامع ارائه می دهیم.
    بهبود است.
    ما فقط نمی‌خواهیم عملکردهای روزانه مشتریانمان را بهبود ببخشیم، بلکه می‌خواهیم خودمان را نیز بهبود ببخشیم. با راهکارهای جدید
    کوئنن آینده است.
    تفکر بلندمدت، همکاری با شرکای ما و برخورد ما با منابع محیطی را شکل می دهد.
    ایمنی شغلی، تجهیزات کارخانه و فناوری صنعتی اجزای حیاتی در فرآیندهای صنعت و تجارت هستند. با این وجود، سوالات مفصل زیادی وجود دارد که تا آنجا که ممکن است برون سپاری کارآمدترین راه حل است. برای بیش از یک قرن، در انجام این وظایف با محصولات مبتنی بر تقاضا، خدمات سفارشی و راه حل های ویژه فردی تخصص داشته است.
    طیف گسترده ای از محصولات از ایمنی شغلی، تجهیزات کارخانه و فناوری صنعتی که تمامی الزامات از محصولات مارک دار گرفته تا برچسب های خصوصی را پوشش می دهد، اساس است. به لطف یک شبکه بزرگ با شرکای قوی مانند یا گروه علاقه مند و اتصال الکترونیکی به سیستم های فروشگاهی مانند یا فروشگاه خودمان، می توانیم محصولات مورد نظر را در در کوتاه ترین زمان ممکن، با مزایای خرید واضح و ارائه صورتحساب ساده.
    طیف محصولات با طیف متنوعی از خدمات که به محصولات مرتبط نیستند تکمیل می شود: با تعمیر و نگهداری و تعمیرات، آموزش و آموزش در مورد موضوعات مرتبط با ایمنی، اما همچنین از طریق ظرفیت های ذخیره سازی با تحویل به موقع تضمین شده یا  کامل مدیریت قطعات، ما سهم خود را در حصول اطمینان از استفاده بهینه از همه محصولات انجام می دهیم.
    از گفتگوی مداوم با مشتریان خود، نیازها و مشکلات آنها را از نزدیک یاد می گیریم. بر این اساس، ما راه حل های سفارشی و محصولات جدید را توسعه می دهیم. مطابق با فلسفه شرکت ما "ما با سر مشتری فکر می کنیم و بر اساس نیاز آنها عمل می کنیم." ما به مشتریان خود این امکان را می دهیم که به طور کامل بر تجارت اصلی خود و موفقیت شرکت خود تمرکز کنند.

    بستن