ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Reiderstraße ۴۰,۴۲۶۵۵ Solingen,Germany
  • درباره ما : شریک شما برای ساخت و ساز ، فناوری صنعتی و تمیز کردن قطعه کار آیا در زمینه ساخت و ساز مکانیکی، برنامه ریزی پروژه یا تهیه دستگاه ها، ماشین آلات یا تجهیزات وظایفی دارید و نیاز به پشتیبانی دارید؟ما به عنوان یک دفتر مهندسی نوآور با کارگاه خود خوشحالیم که به شما کمک می کنیم.ما در کارگاه خودمان برای شما تولید و مونتاژ می کنیم.بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه دستگاه ها، تجهیزات، ساخت ماشین های خاص و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شریک شما برای ساخت و ساز ، فناوری صنعتی و تمیز کردن قطعه کار آیا در زمینه ساخت و ساز مکانیکی، برنامه ریزی پروژه یا تهیه دستگاه ها، ماشین آلات یا تجهیزات وظایفی دارید و نیاز به پشتیبانی دارید؟
    ما به عنوان یک دفتر مهندسی نوآور با کارگاه خود خوشحالیم که به شما کمک می کنیم.ما در کارگاه خودمان برای شما تولید و مونتاژ می کنیم.بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه دستگاه ها، تجهیزات، ساخت ماشین های خاص و تمیز کردن قطعات (خشک شویی) تکنولوژی) به ما این امکان را می دهد که به مشتریان خود به طور جامع مشاوره دهیم و راه حل های فردی را برای آنها کار کنیم.هدف کار ما یافتن آرزوی مشتری برای راه حلی نوآورانه و آینده محور است.
    ما خود را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات در مهندسی مکانیک می بینیم، صرف نظر از اینکه به نقشه ها، قطعات یا ماشین آلات کامل نیاز دارید. ما یک شبکه گسترده با شرکت های شریک خود داریم.
    از ایده تا جزء تمام شده - از جزء تا سیستم تمام شده.

    بستن