ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/magnu61
  • آدرس : Gierkezeile ۱۲,۱۰۵۸۵ Berlin,GERMANY
  • درباره ما : بر اساس مطالعه در سال ۱۹۹۶ به همراه شرکت های مهندسی کارخانه مانند و زیمنس با هدف کاملاً تعریف شده "توسعه، ساخت و راه اندازی ۱۶۰" تاسیس شد. تنها کار این راه حل عالی بود، نه بیشتر - بلکه نه کمتر! ما در مرحله کوتاه نوآوری ۱۹۹۶-۲۰۰۰ به این هدف دست پیدا نکردیم و در پی بحران اقتصادی در سال ۲۰۰۲ مجبور به ورشکستگی شدیم، همچنین به دلیل عدم حمایت صنعت و سیاست. در مورد چرا پخش می شود. "داستان در حا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بر اساس مطالعه در سال ۱۹۹۶ به همراه شرکت های مهندسی کارخانه مانند و زیمنس با هدف کاملاً تعریف شده "توسعه، ساخت و راه اندازی ۱۶۰" تاسیس شد. تنها کار این راه حل عالی بود، نه بیشتر - بلکه نه کمتر! ما در مرحله کوتاه نوآوری ۱۹۹۶-۲۰۰۰ به این هدف دست پیدا نکردیم و در پی بحران اقتصادی در سال ۲۰۰۲ مجبور به ورشکستگی شدیم، همچنین به دلیل عدم حمایت صنعت و سیاست. در مورد چرا پخش می شود. "داستان در حال انجام است و پس از انتشار این فرصت را خواهید داشت که نگاهی عمیق به "نظر منتشر شده" بیندازید. از ماه می ۲۰۱۴، پس از یک مبارزه طولانی، دوباره به فیلم های اصلی دوره از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۲ دسترسی پیدا کرده ایم. اظهارات شرکت کنندگان در جلسه فنی پس از ورشکستگی هرگز منتشر نشده است. هیچ یک از کارشناسان در امکان سنجی شک نکردند!واقعیت این است که: در حال ورشکستگی است - اما نه فکر. و به همین دلیل است که "جدید" وجود دارد! همچنین این یک واقعیت است که مشکلات حمل و نقل امروز بزرگتر از آن زمان است و نه گروه های فناوری تأسیس شده با بودجه دولتی و نه یکی از پروژه های کشتی هوایی متعدد در سراسر جهان راه حلی در دسترس ایجاد نکرده اند! حتی با گذشت ۱۲ سال از ورشکستگی، همچنان معیار است! هرگز پیش از این و هرگز پس از آن ۵۵ تن وزن فردی توسط دستگاهی سبک تر از هوا بلند نشده است. این مطابق با سبک گفتار کسانی است که می خواستند اطمینان حاصل کنند که دیگر وجود نخواهد داشت. این عبارت بیشتر در آلمان رایج است. در دنیا کاملاً متفاوت به نظر می رسد. برای یکی از طرفین ما در نمایشگاه های تجاری لجستیک در مونیخ یا سائوپائولو ناشناخته نبود. در دنیای حرفه ای، مترادف با کشتی های هوایی باری است. دنیای حرفه ای از پایان ناگهانی سال ۲۰۰۲ متاسف است و از شنیدن اینکه ما هنوز / دوباره هستیم خوشحال است. حتی در آلمان، دوباره قابل قبول است زیرا وزیر حمل و نقل گواهی عضویت اتحادیه لجستیک آلمان را به ما داد. لوگوی ما اکنون در مقابل نقش بسته است. همانطور که وزیر در ارائه بسیار زیبا گفت: زنده است!" رویکرد گام به گام! اگر را برای ساخت و ساز کارخانه در مقیاس بزرگ از صنعت دریافت کرد، توانست اهداف خود را بر اساس تجربه به دست آمده از فناوری و مهمتر از همه دانش بازار از سال های ۱۹۹۶-۲۰۰۲ تعیین کند. نقطه شروع سیستم جرثقیل بالون است که هنوز بر اساس آزمایشات در سال ۲۰۰۲ است. می تواند بیشتر از حدی که بوم جرثقیل اجازه می دهد بلند کند و می تواند بیش از ۲۰ تن را قدم به قدم بلند کند. این رویکرد این امکان را فراهم می کند که از کوچک به بزرگ و از کوتاه به دور - گام به گام، با ساختمان سطح بعدی بر روی ساختمان قبلی، از بالون کوچک ثابت به کشتی هوایی حمل و نقل بزرگ بروید!
    ما ثابت کرده ایم که سیستم جرثقیل بالونی ما در باد و آب و هوا کار می کند. ما سناریوهای عملیاتی را بهبود بخشیده ایم. ما می توانیم (و ممکن است!) از هیدروژن به عنوان گاز بالابر استفاده کنیم و می توانیم هلیوم را دوباره فشرده کنیم! هزینه را کم کردیم! ما راه‌حل‌ها را به سمت پایین گسترش داده‌ایم و یک محصول ابتدایی ایجاد کرده‌ایم. اما ما همچنین به صورت مفهومی محدوده محصول را از بالا به پایین گسترش داده ایم - از جرثقیل بالون تا کشتی هوایی بزرگ:

    بستن