ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Heinrich-Nagel-Straße ۱,۳۱۰۰۸ Elze
  • درباره ما : برای بیش از ۱۰۰ سال نام به معنای شایستگی و قابلیت اطمینان در ساخت واگن های راه آهن بوده است. امروز نیز مانند دیروز، با راه حل های لجستیکی نوآورانه به نیازهای آینده پاسخ می دهیم. از سال ۱۹۱۴ تا به امروز، ما در دفتر مرکزی شرکت خود در اقدام به تولید واگن های راه آهن می کنیم. در سال ۱۹۲۱، تولید سری خودروهای تانک برای صنعت آغاز شد. از سال ۱۹۵۰ به طور مداوم محدوده تولید خود را برای حمل و نقل ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    برای بیش از ۱۰۰ سال نام به معنای شایستگی و قابلیت اطمینان در ساخت واگن های راه آهن بوده است. امروز نیز مانند دیروز، با راه حل های لجستیکی نوآورانه به نیازهای آینده پاسخ می دهیم. از سال ۱۹۱۴ تا به امروز، ما در دفتر مرکزی شرکت خود در اقدام به تولید واگن های راه آهن می کنیم. در سال ۱۹۲۱، تولید سری خودروهای تانک برای صنعت آغاز شد. از سال ۱۹۵۰ به طور مداوم محدوده تولید خود را برای حمل و نقل ریلی گسترش داد: واگن های باری برای راه آهن داخلی و خارجی و همچنین واگن های مخزن ویژه برای محصولات شیمیایی. کارکنان با انگیزه ای که ما را شریک شرکت هایی با استانداردهای بالا کیفیت و تحویل به موقع می کند. ظرفیت تولید حدود ۴۵۰ واگن در سال دارد.
    اقدامات ما با افزایش الزامات قانونی و فنی، نگرانی های حفاظت از محیط زیست و افزایش کارایی شبکه های لجستیک تعیین می شود.
    صدور گواهینامه بر اساس کیفیت را در بالاترین سطح تضمین می کند و تمام مراحل برنامه ریزی و تولید را شفاف و قابل ردیابی می کند.

    بستن