ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۶ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCw0i4_4DO-TL3g5WNe1TTQg
  • آدرس : Siemensstraße ۶,۶۳۲۶۳ Neu-Isenburg,germany
  • درباره ما : از سال ۱۹۹۸ یک شرکت فهرست شده است که اجزای شبکه مبتنی بر فیبر نوری، مس و بی سیم را توسعه، تولید و به فروش می رساند. علاوه بر این، این شرکت شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی را راه اندازی و نگهداری می کند.این شرکت خود را به عنوان یک ارائه دهنده کامل راه حل های ارتباطی و امنیتی می بیند و هدف آن رشد بیشتر از طریق گسترش بین المللی است. علاوه بر شرکت مادر، این گروه شامل ۱۷ شرکت دیگر نیز می شود. در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۱۹۹۸ یک شرکت فهرست شده است که اجزای شبکه مبتنی بر فیبر نوری، مس و بی سیم را توسعه، تولید و به فروش می رساند. علاوه بر این، این شرکت شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی را راه اندازی و نگهداری می کند.
    این شرکت خود را به عنوان یک ارائه دهنده کامل راه حل های ارتباطی و امنیتی می بیند و هدف آن رشد بیشتر از طریق گسترش بین المللی است. علاوه بر شرکت مادر، این گروه شامل ۱۷ شرکت دیگر نیز می شود. در بورس های فرانکفورت، اشتوتگارت و هامبورگ، هر چند با حجم پایین، معامله شد. سهام از ۱۹ مارس ۲۰۱۲ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۳ در بود و همچنین از ۱۹ مارس ۲۰۱۲ در - شاخص کل و سهام. در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۹، به دادگاه محلی صالح در ، درخواستی برای شروع رسیدگی به سپر حفاظتی ارائه شد. رویه اولیه خود مدیریتی باید منحصراً مربوط به شرکت هلدینگ باشد. در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹، مجدداً به درخواست کمیته اعتباردهندگان موقت، رسیدگی به سپر حفاظتی لغو شد و دستور مدیریت موقت دارایی‌های توسط یک مدیر ورشکستگی صادر شد.

    بستن