ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Wilsdruffer Straße ۱۱,D-۰۱۷۲۳ Wilsdruff,germany
  • درباره ما : در ۱ آگوست ۱۸۷۲ شیمیدان کارلوس اتو، مدیر معدن ویلهلم هیبی (ژوئن.) از بورگالتندورف، پدرش ویلهلم هیبی ( ارشد)، صاحب مزرعه، کارآفرین ویتن لوئیس کنستانز برگر و ذوب دویسبورگ مدیر فرانتس کست شرکتی به نام در نزدیکی بوخوم. هدف این شرکت "تولید کارخانه و استفاده از انواع محصولات نسوز، ساخت و استفاده از کک و همچنین استخراج و استفاده از کلیه مواد خام و محصولات واسطه ای این محصولات بود. کارخانه ها".د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ۱ آگوست ۱۸۷۲ شیمیدان کارلوس اتو، مدیر معدن ویلهلم هیبی (ژوئن.) از بورگالتندورف، پدرش ویلهلم هیبی ( ارشد)، صاحب مزرعه، کارآفرین ویتن لوئیس کنستانز برگر و ذوب دویسبورگ مدیر فرانتس کست شرکتی به نام در نزدیکی بوخوم. هدف این شرکت "تولید کارخانه و استفاده از انواع محصولات نسوز، ساخت و استفاده از کک و همچنین استخراج و استفاده از کلیه مواد خام و محصولات واسطه ای این محصولات بود. کارخانه ها".
    دلیل استقرار در داهلهاوزن سیل‌خیز که در آن زمان دهقانان کم جمعیتی بودند، وقوع ماسه‌سنگ روهر بود که در اینجا در یک معدن استخراج می‌شد. یکی از مزایای مکان در داهلهاوزن، راه آهن دره روهر بود که در حال ساخت بود. این شرکت از آنجایی که استخراج مواد کربنی (قیر، آمونیاک، بنزن و گاز) را که از کک‌سازی در ابتدای دهه ۱۸۸۰ به وجود می‌آمد، به شرکت پیشرو در ساخت کوره‌های کک تبدیل کرد. اولین تلاش ها در کولی کولی واتنشایدر هلند در سال ۱۸۸۱ به دلیل ناکارآمدی ناموفق بود.با طراحی بهبودیافته، اولین سیستم در سال ۱۸۸۳ بر روی شفت از کشتی پلوتون در به بهره برداری رسید. خود شرکت های معدنی در ابتدا هیچ اهمیتی برای این رشته کسب و کار قائل نبودند، به همین دلیل شرکت. این نیروگاه ها را با هزینه شخصی خود ساختند و ده سال یا بیشتر به حساب خود و با دخالت اندک معادن از آنها بهره برداری کردند. شروع رونق در شیمی زغال سنگ منجر به گسترش شدید شد، حتی اگر معادن به تدریج فعالیت های زیرمجموعه کارخانه کک سازی را با توجه به سود به دست گرفتند، و دکتر. "فقط" ساخت کارخانه را بر عهده گرفت. با این حال، تا زمان محاصره دریای رایش آلمان در جنگ جهانی اول، این شرکت کوره‌های کک بیشتری را بدون استخراج فرآورده‌های فرعی نسبت به آنها ساخته بود. از سال ۱۸۷۲ تا ۱۹۵۱، این شرکت بیش از ۴۸۰۰۰ کوره کک در سراسر جهان ساخت. اتو و کامپ. در اواخر دهه ۱۹۵۰ / اوایل دهه ۱۹۶۰ درگیر شد. امروزه این شرکت عمدتاً کوره‌هایی را برای کارخانه‌های ذوب آلومینیوم، کارخانه‌های سوزاندن زباله و کارخانه‌های صنعت پتروشیمی می‌سازد.

    بستن