ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Boschring ۱۳-۱۵,D-۶۳۳۲۹ Egelsbach,germany
  • درباره ما : یک تولید کننده، شریک و ارائه دهنده راه حل برای فناوری اتوماسیون پنوماتیک و الکتریکی مستقر در نزدیکی فرانکفورت آم ماین است و از سال ۱۹۷۸ در بازار آلمان فعال بوده است. این شرکت به عنوان یک شرکت تابعه آلمانی از گروه شرکت های ژاپنی مستقر در توکیو تاسیس شد.در بخش های مختلف صنعتی مانند خودروسازی، برق، پزشکی، بسته بندی و صنایع غذایی و همچنین ساخت ماشین ابزار، از طیف محصولات خود که شامل بیش از ۱ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده، شریک و ارائه دهنده راه حل برای فناوری اتوماسیون پنوماتیک و الکتریکی مستقر در نزدیکی فرانکفورت آم ماین است و از سال ۱۹۷۸ در بازار آلمان فعال بوده است. این شرکت به عنوان یک شرکت تابعه آلمانی از گروه شرکت های ژاپنی مستقر در توکیو تاسیس شد.
    در بخش های مختلف صنعتی مانند خودروسازی، برق، پزشکی، بسته بندی و صنایع غذایی و همچنین ساخت ماشین ابزار، از طیف محصولات خود که شامل بیش از ۱۲۰۰۰ مدل پایه با بیش از ۷۰۰۰۰۰ نوع است استفاده می کند که ۴۴۷ مورد از آنها در دفتر مرکزی در قرار دارند. ۱۱ دفتر فروش، ۲۹۳ کارمند فروش، ۳۹ شریک و ۴۴۵ نمایندگی موجود است. فروش در سال مالی ۲۰۱۸/۲۰۱۹ بالغ بر ۱۷۰ میلیون یورو بوده است.

    بستن