ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۳ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCtNM9t9GYS7mtFT7VqB53Qw
  • آدرس : Stettiner Str. ۷,۶۵۲۰۳ Wiesbaden,Germany
  • درباره ما : تا به امروز، Wilhelm Heckel GmbH یک شرکت خانوادگی است. انبوه تجربه Almenräder و خانواده Heckel - همراه با آخرین دانش آکوستیک و فنی - هنوز اساس تولید آلات موسیقی ما را تشکیل می دهد. کارکنان پرشور و با تجربه ما تا حد زیادی مسئول کیفیت سازهای هکل هستند. آنها سازهای ما را با توجه زیاد به جزئیات و بیشترین تعهدی که به شعار ویلهلم هکل صدق می کند می سازند: "در هنر، بهترین ها به اندازه کافی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تا به امروز، Wilhelm Heckel GmbH یک شرکت خانوادگی است. انبوه تجربه Almenräder و خانواده Heckel - همراه با آخرین دانش آکوستیک و فنی - هنوز اساس تولید آلات موسیقی ما را تشکیل می دهد. کارکنان پرشور و با تجربه ما تا حد زیادی مسئول کیفیت سازهای هکل هستند. آنها سازهای ما را با توجه زیاد به جزئیات و بیشترین تعهدی که به شعار ویلهلم هکل صدق می کند می سازند: "در هنر، بهترین ها به اندازه کافی خوب هستند".

    و سپس
    هکل یکی از قدیمی ترین کارگاه های سازهای چوبی است. بنیانگذار این شرکت، یوهان آدام هکل، در سال ۱۸۱۲ در آدورف در وگتلند به دنیا آمد و از سنین کودکی صنعت سازسازی را آموخت. در حدود سال ۱۸۳۰ او با کارل آلمنرادر که موسیقیدان دادگاه دوک ناسائو در بیبریچ بود آشنا شد. در سال ۱۸۳۱ آنها کارخانه فاگوت J.A. Heckel و Carl Almenräder را تأسیس کردند.

    پس از بازنشستگی آلمنرادر، یوهان آدام هکل به تنهایی رهبری شرکت را ادامه داد تا اینکه بعداً پسرش ویلهلم با نام ویلهلم هکل بیبریچ به او پیوست. علاوه بر فاگوت و کنتراباسون، هکل بسیاری از سازهای بادی چوبی دیگر مانند کلارینت، کلارینا، ابوا، فلوت، هورن باست (آلتو کلارینت) و هورن انگلیسی تولید کرد. تماس فعال با آهنگساز ریچارد واگنر به ویلهلم هکل الهام بخش ساخت هکلفون، یکی از موفق ترین پیشرفت های او، که هنوز هم تولید می شود، داد. از آن زمان، اختراعات بیشمار دیگری در زمینه سازهای بادی چوبی تاریخچه شرکت ما را مشخص می کند.

    بستن
محصولات
باسون هکل
HECKEL CONTRABASSOON
HECKELPHONE
S-BOCAL