ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۸ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCxTX7vvCqym_zDpXqJJq1fg
  • آدرس : Landshuter Straße ۳۰,۸۵۳۵۶ Freising,Deutschland
  • درباره ما : یک تولید کننده ملی محصولات و سیستم های مصالح ساختمانی و ارائه دهنده راه حل های بسیار ماهر در بخش ساختمان است. این شرکت که در بایرن مستقر است، بیش از ۵۰ سال است که در حال رشد است و بیش از ۲۰۰ نفر را در دفتر مرکزی و در شش محل کارخانه استخدام می کند. به عنوان بخشی از گروه ، که در سراسر اروپا فعالیت می کند، از تحقیقات و راه حل های نوآورانه فناوری اطلاعات، از جمله موارد دیگر، بهره می برد.نزدی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده ملی محصولات و سیستم های مصالح ساختمانی و ارائه دهنده راه حل های بسیار ماهر در بخش ساختمان است. این شرکت که در بایرن مستقر است، بیش از ۵۰ سال است که در حال رشد است و بیش از ۲۰۰ نفر را در دفتر مرکزی و در شش محل کارخانه استخدام می کند. به عنوان بخشی از گروه ، که در سراسر اروپا فعالیت می کند، از تحقیقات و راه حل های نوآورانه فناوری اطلاعات، از جمله موارد دیگر، بهره می برد.
    نزدیکی خاص به مشتریان و مشارکت های طولانی مدت در سطح چشم، تمرکز تفکر و اقدام کارآفرینانه برای است. تعهد بیش از ۵۰ نماینده فروش بر این نگرش تأکید می کند. علاوه بر این، مخفف محصولات با کیفیت بالا، مشاوره شایسته، خدمات و ابزار مفید و همچنین تدارکات عالی و قابل اعتماد است.مشتریان برای دهه ها به برند اعتماد کرده اند. نزدیکی منطقه ای و تجربه چندین ساله در زمینه مصالح ساختمانی و کاربرد آنها از نقاط قوت ما است. "البته ساختن بهتر - با دقت" ادعای ما است. با این کار، تعهد آشکار خود را به تجارت تخصصی نشان می دهد و مشتریان خود را در اولویت قرار می دهد.راه حل های سفارشی برای معماران، برنامه ریزان و تبلیغ کنندگان ارائه می دهد: از اولین ایده تا اجرا. مدیریت املاک ما در تمام مراحل برنامه ریزی مشاوره می دهد. علاوه بر این، به عنوان یک شریک قدرتمند در تجارت مصالح ساختمانی دیده می شود. با طیف گسترده ای از تدارکات و خدمات و همچنین مشاوره شخصی و جامع، ما از فروش موفق در محل پشتیبانی می کنیم.

    بستن