ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
VITRONIC Dr.-Ing. Stein Bildverarbeitungssysteme GmbH
  • تعداد بازدید : ۵۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Hasengartenstraße ۱۴,۶۵۱۸۹ Wiesbaden,germany
  • درباره ما : دکتر ویترونیک. تولید کننده سیستم های پردازش تصویر مستقر در ویسبادن است. راه‌حل‌های سیستم در حال حاضر عمدتاً در بخش‌های مهندسی ترافیک، لجستیک، فتوولتائیک، خودرو، پزشکی و داروسازی، بسته‌بندی و بخش‌های اسکن بدن استفاده می‌شوند. ویترونیک به اصطلاح قهرمان پنهان در صنعت خود شناخته می شود.ویترونیک عمدتاً به دلیل تحویل پل های کنترلی برای عوارض کامیون آلمانی برای عمو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دکتر ویترونیک. تولید کننده سیستم های پردازش تصویر مستقر در ویسبادن است. راه‌حل‌های سیستم در حال حاضر عمدتاً در بخش‌های مهندسی ترافیک، لجستیک، فتوولتائیک، خودرو، پزشکی و داروسازی، بسته‌بندی و بخش‌های اسکن بدن استفاده می‌شوند. ویترونیک به اصطلاح قهرمان پنهان در صنعت خود شناخته می شود.
    ویترونیک عمدتاً به دلیل تحویل پل های کنترلی برای عوارض کامیون آلمانی برای عموم شناخته شده است. پل ها همیشه به عنوان نمادی برای سیستم عوارض استفاده می شوند، زیرا آنها بخشی از سیستم عوارض هستند که اکثر مردم با آن آشنا هستند. این محصول منجر به برای جایزه.
    همچنین نگاه کنید به: جمع آوری عوارض
    یکی دیگر از رشته های تجاری در زمینه مهندسی ترافیک، ساخت و فروش دستگاه هایی برای اندازه گیری رسمی سرعت به نام تریلرهای سرعت و اجرای پولی اسکن است. سیستم های پردازش تصویر در لجستیک برای خواندن z استفاده می شود. ب. داده های آدرس روی بسته ها در مراکز توزیع یا . یک مثال کاربردی برای استفاده در زمینه اتوماسیون صنعتی، آزمایش درزهای جوش در تولید خودرو دایملر است.

    بستن