ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Arthur-Handtmann-Straße ۲۳,۸۸۴۰۰ Biberach,germany
  • درباره ما : گروه شرکت های یک شرکت آلمانی مستقر در ، بادن-وورتمبرگ است. این شرکت از یک کارخانه ریخته گری برنج پدید آمد و در سال ۱۸۷۳ توسط کریستوف آلبرت هانتمن تأسیس شد. در حال حاضر ریخته گری فلزات سبک و اجزای سیستم برای صنعت خودروسازی، ماشین آلات صنایع غذایی، اتصالات و سیستم های فولادی ضد زنگ برای صنعت نوشیدنی، دستگاه های الکترونیک قدرت و قطعات با استحکام بالا ساخته شده از پلاستیک فنی در گروه شرکت ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه شرکت های یک شرکت آلمانی مستقر در ، بادن-وورتمبرگ است. این شرکت از یک کارخانه ریخته گری برنج پدید آمد و در سال ۱۸۷۳ توسط کریستوف آلبرت هانتمن تأسیس شد. در حال حاضر ریخته گری فلزات سبک و اجزای سیستم برای صنعت خودروسازی، ماشین آلات صنایع غذایی، اتصالات و سیستم های فولادی ضد زنگ برای صنعت نوشیدنی، دستگاه های الکترونیک قدرت و قطعات با استحکام بالا ساخته شده از پلاستیک فنی در گروه شرکت ها تولید می شود. .
    علاوه بر دفتر مرکزی، تأسیسات تولیدی در آنابرگ-بوخهولز (زاکسن)، اوخسنهاوزن (بادن-وورتمبرگ)، روتلینگن (بادن-وورتمبرگ)، هرزبروک-کلارهولز (نوردراین-وستفالن)، ساورن (فرانسه)، کوشیسه (اسلواکی) وجود دارد. ، (اسلواکی) ، (جمهوری چک) و در تیانجین (چین) و همچنین چندین دفتر فروش در سراسر جهان. این شرکت خانوادگی توسط توماس هندتمن در نسل چهارم اداره می شود.

    بستن