ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Max-Weishaupt-Straße ۱۴,۸۸۴۷۷ Schwendi,Deutschland
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۳، این شرکت حدود ۳۰۰۰ کارمند داشت و فروش سالانه آن حدود ۵۴۰ میلیون یورو بود. تقریباً ۱۰۰۰ کارمند در دفتر مرکزی در کار می کنند، بقیه در ۲۹ شعبه در آلمان و ۲۱ شرکت تابعه در سراسر جهان پراکنده شده اند و بخشی از گروه بزرگتر است. این به بخش های زیر تقسیم می شود: در ساخت مشعل ها، سیستم های گرمایشی، پمپ های حرارتی، سیستم های خورشیدی و آبگرمکن ها تخصص دارد. اکنون به حداکثر برد خروجی ۳۲ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۳، این شرکت حدود ۳۰۰۰ کارمند داشت و فروش سالانه آن حدود ۵۴۰ میلیون یورو بود. تقریباً ۱۰۰۰ کارمند در دفتر مرکزی در کار می کنند، بقیه در ۲۹ شعبه در آلمان و ۲۱ شرکت تابعه در سراسر جهان پراکنده شده اند و بخشی از گروه بزرگتر است. این به بخش های زیر تقسیم می شود: در ساخت مشعل ها، سیستم های گرمایشی، پمپ های حرارتی، سیستم های خورشیدی و آبگرمکن ها تخصص دارد. اکنون به حداکثر برد خروجی ۳۲ مگاوات برای مشعل ها دست می یابد.
    بخشی از گروه از سال ۱۹۹۵. تمرکز بر مدیریت انرژی و اتوماسیون ساختمان و همچنین فناوری اتاق تمیز و فناوری فرآیند سایت ساختمان جنوبی: بخشی از گروه از سال ۲۰۰۹. تمرکز بر تولید انرژی با استفاده از انرژی زمین گرمایی نزدیک به سطح.

    بستن