ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۵۷ بار
امتیاز :
  • مسیر اختصاصی : سرتاسر ایران
  • آدرس : تهران-جاده خاوران-جنب پمپ بنزین آزادگان
  • درباره ما : شرکت حمل و نقل خلیج فارس ترابر بیش از ۳۰ سال است که در زمینه حمل و نقل انواع کالاهای تجاری، ترافیکی، ماشین آلات سنگین راه سازی و ساختمانی و قطعات نیروگاهی به سراسر کشور و کلیه بنادر و گمرکات در سراسر کشور فعالیت داشته است. این شرکت، از جمله شرکت های مطرح در زمینه حمل و نقل تجاری است که طی سه دهه گذشته نقش به سزایی در توزیع و جابجایی محمولات و کالاهای استراتژیک کشور داشته است. این شرکت می تواند به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت حمل و نقل خلیج فارس ترابر بیش از ۳۰ سال است که در زمینه حمل و نقل انواع کالاهای تجاری، ترافیکی، ماشین آلات سنگین راه سازی و ساختمانی و قطعات نیروگاهی به سراسر کشور و کلیه بنادر و گمرکات در سراسر کشور فعالیت داشته است. این شرکت، از جمله شرکت های مطرح در زمینه حمل و نقل تجاری است که طی سه دهه گذشته نقش به سزایی در توزیع و جابجایی محمولات و کالاهای استراتژیک کشور داشته است. این شرکت می تواند به عنوان یکی از شرکت های توانمند حمل و نقل و لجستیک در سطوح داخلی و بین المللی مطرح باشد.

    موضوع اصلی فعالیت شرکت عبارت است از حمل و نقل ترمینالی با ظرفیت های متغیر از ۲ تن تا حداکثر ۲۰۰ تن برای حمل و نقل انواع کالاهای تجاری، ترافیکی، ماشین آلات سنگین راه سازی و ساختمانی و قطعات نیروگاهی به سراسر کشور و کلیه بنادر و گمرکات.

    با توجه به در اختیار داشتن ناوگان گسترده تحت پیمان و اجاره ای در سطح کشور، این شرکت توانایی کافی جهت حمل کلیه محمولات داخلی اعم از دولتی و غیر دولتی را دارا می‌باشد. و این شرکت به لحاظ پتانسیل مناسب و وجود توانمندی چشمگیر در بین شرکت‌های حمل و نقل خصوصی و دولتی از جایگاه خوبی برخوردار است.

    این شرکت یکی از معدود شرکت های است که مجهز به توزین سیار در سطح کشور جهت باسکول انواع تریلی وکمرشکن می باشد.

    ارائه خدمات حمل و نقل با کیفیت بالا و سریع، ارزان و ایمن از مهم‌ترین چشم‌ انداز‌های شرکت می‌ باشد.

    بستن