ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۵ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/afrisoDE
  • آدرس : Lindenstraße ۲۰,۷۴۳۶۳ Güglingen,germany
  • درباره ما : آدلبرت فریتز نه تنها نام خود را به شرکت ما اعطا کرد، بلکه اصول اساسی ماموریت امروز آن را نیز به ارمغان آورد: مسئولیت و شایستگی اجتماعی. اکنون، با گذشت بیش از ۱۴۵ سال، این هنوز استانداردها را تعیین می کند و فعالیت های کارآفرینانه شرکت را در حرکت به سمت آینده هدایت می کند. اگرچه ما به طیف گسترده ای از بازارها و صنایع خدمات ارائه می دهیم، همه کارکنان AFRISO بر اساس ارزش های یکسانی کار می کن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آدلبرت فریتز نه تنها نام خود را به شرکت ما اعطا کرد، بلکه اصول اساسی ماموریت امروز آن را نیز به ارمغان آورد: مسئولیت و شایستگی اجتماعی. اکنون، با گذشت بیش از ۱۴۵ سال، این هنوز استانداردها را تعیین می کند و فعالیت های کارآفرینانه شرکت را در حرکت به سمت آینده هدایت می کند. اگرچه ما به طیف گسترده ای از بازارها و صنایع خدمات ارائه می دهیم، همه کارکنان AFRISO بر اساس ارزش های یکسانی کار می کنند. قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری و استقلال اساس کار روزانه ما است.
    فرهنگ شرکتی ما با احساس مسئولیت مشخص شده است. افراد درگیر و نیازها و شایستگی های آنها در کانون توجه قرار دارند. ما می خواهیم که کارمندان ما در اینجا از ما راضی باشند. فعالیت ها و پروژه های متنوع در چارچوب ممیزی "Beruf und Familie" ("شغل و خانواده") (مورد تایید ۲۰۰۶ - ۲۰۱۳) و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی که در سال ۲۰۰۹ اجرا شد به ما کمک می کند این را به دنیای خارج نشان دهیم. در یک کسب و کار خانوادگی، ارزش دست دادن هنوز به معنای مجازی صدق می کند، و این چیزی است که همه می توانند روی آن حساب کنند - کارمندان، تامین کنندگان و مشتریان.

    بستن
محصولات
سنسورهای سطح GWG 12 K/MT با نشانگر سطح
نشانگر سطح MT-Profil R
میله اندازه گیری پلاستیکی
نشانگر سطح پنوماتیک Unitop
نشانگر سطح پنوماتیک Unitel
نشانگر سطح Unimes