ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۵۲ بار
امتیاز :
  • مسیر اختصاصی : سراسر ایران
  • آدرس : تهران-خيابان آزادي-روبروي دانشگاه شريف-ساختمان مصطفي-پلاک ۴۶۰
  • درباره ما : مقدمه : انسانها ازبدو پیدایش و ایجاد تمدنهای کوچک نیاز به حمل و نقل را در جامعه کوچک خود احساس نمودند. و بدین منظور چرخ را اختراع کردند که بسیاری از مشکلات حمل و نقل را مرتفع ساخت و با پیشرفت جوامع بشری حمل و نقل به یکی از نیازهای اساسی بشریت تبدیل شد.تاریخچه : ایده تاسیس شرکت حمل و نقل حامدباردر سال ۱۳۷۱ توسط مرحوم حاج مصطفی شفیعی و حاج حسن شفیعی پایه‏ گذاری شد. و این شرکت نوپا با مدیریت و تو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مقدمه : انسانها ازبدو پیدایش و ایجاد تمدنهای کوچک نیاز به حمل و نقل را در جامعه کوچک خود احساس نمودند. و بدین منظور چرخ را اختراع کردند که بسیاری از مشکلات حمل و نقل را مرتفع ساخت و با پیشرفت جوامع بشری حمل و نقل به یکی از نیازهای اساسی بشریت تبدیل شد.

    تاریخچه : ایده تاسیس شرکت حمل و نقل حامدباردر سال ۱۳۷۱ توسط مرحوم حاج مصطفی شفیعی و حاج حسن شفیعی پایه‏ گذاری شد. و این شرکت نوپا با مدیریت و توانمندی بالای آنمرحوم و تلاش برادر بزرگوارشان و پشتکار پرسنل و رانندگان زحمتکش به یکی از شرکتهای موفق در عرصه حمل و نقل تبدیل شد و توانست سهم کوچکی در توسعه و گردش اقتصاد کشور داشته باشد.

    افتخارات : شرکت حمل و نقل حامدبار با مدیریت موفق و تلاش و پشتکار توانسته به افتخارات بزرگی در عرصه حمل و نقل نایل شده از آنجمله میتوان به لوح افتخار شرکت برتر استان در امر حمل و نقل از وزیر راه و ترابری درسالهای ۱۳۸۲ ،۱۳۸۳ و ۱۳۸۶ و لوح افتخار شرکت برتر کشور در امر حمل و نقل در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد.

    اهداف : پایه گذاری شرکت حامدبار براساس سه اصل و هدف اساسی "قانونمندی، امانتداری، صداقت" شکل گرفت و همواره در طول فعالیت خود احترام به قوانین کشور و حرکت در چهارچوبهای قانونی را سرلوحه قرارداده و اصل مهم امانتداری در حمل و نقل را رعایت کرده و صداقت در گفتار و رفتار و فعالیتها از اصول مهم شرکت حامدبار می باشد.

    فعالیتها : این شرکت با تاسیس شعبه های متعدد در نقاط مختلف در زمینه های حمل و نقل فعالیت دارد.

    بستن