ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۶۰ بار
امتیاز :
  • مسیر اختصاصی : سراسر ایران
  • آدرس : تهران-خيابان سهروردي شمالي-كوي شهيد نيكوقدم-پلاك۴۴
  • درباره ما : شركت بوتان­ ران(سهامي خاص) با ۲۰ سال سابقه فعاليت و به پشتوانه و اعتبار ۶۲ ساله شركت بوتان(بنيانگذار صنعت گاز مايع در كشور) افتخار ارايه خدمات حمل و نقل داخلي و بين المللي را دارد.بوتان ران مجري طرح هاي عظيم حمل و نقل گاز مايع، فرآورده هاي پتروشيمي، مواد نفتي وكالاهاي تجاري در مناطق داخل كشور ويا به صورت ترانزيت، صادرات و واردات به شيوه هاي گوناگون حمل مركب، ريلي، جاده اي، دريايي، هو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت بوتان­ ران(سهامي خاص) با ۲۰ سال سابقه فعاليت و به پشتوانه و اعتبار ۶۲ ساله شركت بوتان(بنيانگذار صنعت گاز مايع در كشور) افتخار ارايه خدمات حمل و نقل داخلي و بين المللي را دارد.

    بوتان ران مجري طرح هاي عظيم حمل و نقل گاز مايع، فرآورده هاي پتروشيمي، مواد نفتي وكالاهاي تجاري در مناطق داخل كشور ويا به صورت ترانزيت، صادرات و واردات به شيوه هاي گوناگون حمل مركب، ريلي، جاده اي، دريايي، هوائي و لجستيك می باشد.

    از جمله مأموريتهاي اساسي اين شركت ايجاد امنيت خاطر براي كليه ذينفعان به ويژه مشتريان گرانقدر است كه در پي ارائه خدمات مطمئن و بموقع حمل و نقل ميسرخواهد شد.

    تكيه بر اصول مهم پايبندي به كيفيت، صرفه جويي در وقت و هزينه، قابليت اطمينان، انعطاف پذیری، استفاده از تکنولوژی روز و مشاوره رایگان خدمات حمل و نقل، بوتان ران را از دیگر شرکت های حمل و نقل متمایز نموده است.

    بستن