ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : RUBENS CORPORATION,PO BOX ۴۷۴,SIALKOT-PUNJAB,PAKISTAN
  • درباره ما : شرکت روبنس: - طراح، تولید کننده و صادرکننده!شرکت روبنس یک طراح، تولید کننده و صادر کننده پیشرو در طیف گسترده ای از دستکش، لباس دوچرخه سواری، لباس سوارکاری، لباس ورزشی، لوازم جانبی ورزشی، لباس بارانی، لباس محافظ، لباس شکار، ژاکت، پارچه و لباس چرمی است. ما می توانیم انواع محصولات طراحی سفارشی را تا مواد، رنگ، اندازه یا مشخصات مورد نیاز از طریق ایده ها، طرح ها، نمونه های اولیه، الگوها یا تص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت روبنس: - طراح، تولید کننده و صادرکننده!
    شرکت روبنس یک طراح، تولید کننده و صادر کننده پیشرو در طیف گسترده ای از دستکش، لباس دوچرخه سواری، لباس سوارکاری، لباس ورزشی، لوازم جانبی ورزشی، لباس بارانی، لباس محافظ، لباس شکار، ژاکت، پارچه و لباس چرمی است. ما می توانیم انواع محصولات طراحی سفارشی را تا مواد، رنگ، اندازه یا مشخصات مورد نیاز از طریق ایده ها، طرح ها، نمونه های اولیه، الگوها یا تصاویر بسازیم.
    شرکت روبنس یک شرکت جوان و پویا است که در چند سال کوتاه با تجربه و حرفه ای بودن تیم مدیریت و تولید خود استانداردهای خود را در صنعت ایجاد کرده است. ترکیب تجربیات عمیق ما و کار سخت تیم ما را قادر ساخت تا ارتفاعات جدیدی از صنعت را کشف کنیم. ما اقداماتی را برای اطمینان از موفقیت بلندمدت در صنعت انجام دادیم و زمان و پول را برای توسعه محصولات جدید سرمایه گذاری کردیم.
    شرکت روبنس یک شرکت مشتری محور، طراحی گرا و یک شرکت نوآور است که با هدف همکاری با برندها، سازمان ها و کارآفرینان مشهور جهانی، تبدیل اهداف بازاریابی و تجاری به استراتژی طراحی، تازگی و دستیابی به موفقیت محصول جدید است. ما مشتاقیم که منحصربه‌فردترین، مطلوب‌ترین، با کیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین محصولات را در بازار تهیه کنیم. انتخاب دقیق مواد و تکنیک ها امکان توسعه تخیلی ترین و خلاقانه ترین آنها را فراهم می کند.
    شرکت روبنس طی سال‌ها محبت مشتریان بیشتری را به خود جلب کرد و در نتیجه، میانگین تولید و صادرات آن هر سال افزایش می‌یابد. قلب موفقیت ما در تحویل به موقع و کیفیت نهفته است. تعالی، قیمت رقابتی، بهترین کیفیت، تحویل فوری عوامل مشترک ما هستند. نوآوری، حفظ کیفیت و توجه به جزئیات همیشه جوهره کاری ما بوده و هست. ایده های شما به ما کمک کرده است تا محصولات جدید و بهتری را ایجاد کنیم.
    آیا می خواهید در مورد ما بیشتر بدانید؟ برای محصولات مورد علاقه خود فوراً با ما تماس بگیرید.
    ممنون از وقت و توجهتان.

    بستن
محصولات
سویی شرت
سویی شرت
پیراهن بدون آستین
پیراهن بدون آستین
لباس EMS
کلاه پولو
کلاه پولو
لیورپول بیت
لیورپول بیت
زین مسابقه
گگ بیت
کیف بند کشی