ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : New Development Zone, Dezhou, Shandong, China
  • درباره ما : ما یک تولید کننده و تامین کننده تخصصی محصولات توری فلزی با استفاده از فناوری های پیشرفته، تیم های با استعداد و متعهد از متخصصان و مطابق با استانداردهای بین المللی هستیم. Qindelin دارای بیش از ۱۰ سال تجربه در ارائه نوآوری و رضایت مشتری کف توری صنعتی و راهروها می باشد. توری های نوار ما به استرالیا، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، عربستان سعودی، قطر و بسیاری از کشورهای دیگر صادر می شود.رنده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یک تولید کننده و تامین کننده تخصصی محصولات توری فلزی با استفاده از فناوری های پیشرفته، تیم های با استعداد و متعهد از متخصصان و مطابق با استانداردهای بین المللی هستیم. Qindelin دارای بیش از ۱۰ سال تجربه در ارائه نوآوری و رضایت مشتری کف توری صنعتی و راهروها می باشد. توری های نوار ما به استرالیا، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، عربستان سعودی، قطر و بسیاری از کشورهای دیگر صادر می شود.
    رنده های فولادی فلزی ما به عنوان راهروی کف، کف پلت فرم، آج پله، پوشش چاه، پوشش ترانشه، قفسه های ذخیره سازی، نردبان، نرده ها و دسترسی پله برای پروژه های ساختمانی در دریا، بندر دریایی، نیروگاه، نیروگاه آب، پروژه دفاعی، کارخانه شیمیایی استفاده می شود. و غیره
    ما به عنوان متخصص در مهندسی گریتینگ فلزی، کف‌های صنعتی و آج پله را با استفاده از طیف متنوعی از مواد مانند فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ sus۳۰۴، ۳۱۶، آلومینیوم و فایبرگلاس عرضه می‌کنیم.
    از نظر ظرفیت بارگیری، محصولات گریتینگ Qindelin را می توان به گریتینگ میله باز و گریتینگ مشبک متراکم تقسیم کرد. گریتینگ های میله ای از نوع پلاگین و نوع پرس قفلی ساخته می شوند. توری فلزی منبسط شده دارای ویژگی های یکپارچگی تمام قطعه است. توری فایبرگلاس به عنوان یک ماده جدید مقاومت اسیدی و قلیایی عالی و استحکام کششی بالایی را نشان می دهد. Qindelin برای برآورده کردن برخی از کاربردهای خاص، از گریتینگ کامپوزیت استفاده می کند که مزایای چندین ماده و ساختار را ترکیب می کند. به عنوان مثال، صفحات چک کننده آلومینیومی همراه با توری فولادی جوش داده شده برای تشکیل یک صفحه آج مدرن ضد لغزندگی برای معماری ها و پله های فرودگاه استفاده می شود.
    ما مواد را می شناسیم و می توانیم چالش برانگیزترین تقاضای مشتریان را برای کفپوش های صنعتی و استفاده های سقفی برآورده کنیم. در صورت نیاز به جزئیات، امروز با Qindelin چین تماس بگیرید.
    گریتینگ مواد دیگر:
    گریتینگ استیل ضد زنگ
    توری آلومینیومی
    توری فایبرگلاس
    پارامترهای فنی گریتینگ فولادی
    انواع گریتینگ فولادی:
    گریتینگ فولادی گالوانیزه
    گریتینگ میله فولادی قفل شده را فشار دهید
    گریتینگ فولادی نوع میله
    گریتینگ فولادی نوع ساده
    بیشتر...
    Qindelin یک تامین کننده پیشرو در ارائه گریت های فلزی صنعتی است، دارای سابقه پرافتخار در طراحی و ساخت گریتینگ های فولادی، انواع میله های جوشی، منبسط شده و پرس قفل، مطابق با کیفیت و پیشی گرفتن از استانداردهای بین المللی، با استفاده از طیف متنوعی از مواد، مانند فولاد کربن، فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم.
    شرکت مهندسی گریتینگ استیل Qindelin توانایی کنترل کیفیت را از طریق جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات تولید دارد. تعهد کامل به حفظ شهرت برای تخصص فنی پیشرفته، نوآوری و تولید با کیفیت دارد.
    Qindelin به عنوان یک تامین کننده تضمین شده با کیفیت مطابق با استانداردهای ISO ۹۰۰۲، عمدتاً گریتینگ فولادی گالوانیزه، گریتینگ فولادی ضد زنگ، گریتینگ فولادی جوش داده شده، گریتینگ فولادی منبسط شده، نرده های گریتینگ فولادی، صفحه آج پله ایمنی، کفپوش صنعتی، گریتینگ آلومینیومی، و سایر محصولات کفپوش
    ما به عنوان یک تولید کننده و تامین کننده قابل اعتماد برای نیروگاه، مواد شیمیایی، غذا، دارو، ساخت و ساز و مهندسی شهرت چشمگیری ایجاد کرده ایم. اگر نیازی دارید، با ما تماس بگیرید. ما محصولات رنده استاندارد و سفارشی را عرضه می کنیم.

    بستن