ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : HEBEIPU VILLAGE NORTH LINMINGGUAN TOWN, YONGNIAN DISTRICT HANDAN CITY HEBEI PROVINCECHINA
  • درباره ما : HEBEI YUETONG FASTENERS MANUFACTURING CO.,LTD در بزرگترین پایگاه تولید بست چین --- مرکز اتصال دهنده های Yongnian واقع شده است.کارخانه ما در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. ما چندین مجموعه از تجهیزات پیشرفته داریم، مدیریت پیشرفته مدرن را اتخاذ می کنیم و از فولاد با کیفیت بالا برای تولید محصولات با کیفیت بالا استفاده می کنیم. این محصولات در سراسر کشور به فروش می رسد و به آسیای جنوب شرقی و اروپا و سایر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    HEBEI YUETONG FASTENERS MANUFACTURING CO.,LTD در بزرگترین پایگاه تولید بست چین --- مرکز اتصال دهنده های Yongnian واقع شده است.
    کارخانه ما در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. ما چندین مجموعه از تجهیزات پیشرفته داریم، مدیریت پیشرفته مدرن را اتخاذ می کنیم و از فولاد با کیفیت بالا برای تولید محصولات با کیفیت بالا استفاده می کنیم. این محصولات در سراسر کشور به فروش می رسد و به آسیای جنوب شرقی و اروپا و سایر کشورها و مناطق صادر می شود. محصولات ما در بین مشتریان داخلی و خارجی شهرت خوبی کسب می کنند.
    کارخانه ما به طور عمده تولید می کند: انواع واشرهای تخت، واشر فنری، پیچ های انبساط، مهره های شش گوش، مهره های فلنج، پیچ های شش گوش، پیچ های فلنج، لنگر آستین، پیچ های پایه، و رزوه های با DIN، BSW، ANIS، MS. و ما نیز OEM را ارائه می دهیم، در همین حال، ما در حال تولید کارخانه هستیم، بنابراین می توانیم بهترین کیفیت و قیمت خوب را به شما ارائه دهیم.

    بستن