ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۰۸ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCPjluN_x9hR2SJ-3Jv7_EvQ/featured
  • آدرس : No.۲۵ Northwest,Xiangyue Road,Xiangan Industrial District, Torch Hi-New Zone, Xiamen, Fujian, China.
  • درباره ما : Z-LION (مخفف Xiamen ZL Diamond Technology Co., Ltd.) یک تولید کننده حرفه ای ابزار الماس در Xiamen، چین است. در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد و در سال ۲۰۱۵ در هیئت مدیره سوم به عنوان یک شرکت سهامی عام فهرست شد.Z-LION از زمان تاسیس خود در توسعه و ساخت ورق و نوار الماس آبکاری شده مشغول بوده است. ورق ها و نوارهای الماس آبکاری شده را می توان در انواع ابزارها مانند پدهای دستی با پشت فوم، دیسک های فلپ، تسم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    Z-LION (مخفف Xiamen ZL Diamond Technology Co., Ltd.) یک تولید کننده حرفه ای ابزار الماس در Xiamen، چین است. در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد و در سال ۲۰۱۵ در هیئت مدیره سوم به عنوان یک شرکت سهامی عام فهرست شد.
    Z-LION از زمان تاسیس خود در توسعه و ساخت ورق و نوار الماس آبکاری شده مشغول بوده است. ورق ها و نوارهای الماس آبکاری شده را می توان در انواع ابزارها مانند پدهای دستی با پشت فوم، دیسک های فلپ، تسمه های الماسی، لنت های پولیش با پشت نواری، دیسک های پولیش چسب یا آهنربایی، پدهای رولوک، درام های پولیش و غیره ساخت. این ابزارها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. برای سنباده کاری، سنگ زنی و پرداخت سنگ، شیشه، سرامیک، پوشش های فوق سخت، کامپوزیت ها، منسوجات و غیره.
    Z-LION به نوآوری اهمیت زیادی می دهد. ما به عنوان "شرکت ملی مزیت مالکیت معنوی"، "شرکت های نوآورانه فوجیان" مفتخریم. ما صاحب ۶۳ اختراع داخلی و بین المللی هستیم. و ما تنظیم کننده "استاندارد صنعتی لنت های پولیش انعطاف پذیر الماس" هستیم.
    Z-LION همیشه تمام تلاش خود را برای نزدیک نگه داشتن مشتریان انجام می دهد. ما در بیش از ۱۰۰ نمایشگاه در سراسر جهان حضور داشته ایم. ملاقات چهره به چهره با مشتریان در نمایشگاه ها به ما کمک کرد تا دریابیم که کدام نوع ابزار الماسی پولیش را کارآمدتر می کند تا بتوانیم محصولات موجود خود را به روز کنیم و محصولات جدید را توسعه دهیم. محصولات ما مورد علاقه مشتریان ما به خصوص در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و استرالیا است.

    بستن
محصولات
-
-
-
-
-
-