ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : West Weihua Road, Changyuan, Henan Province,China
  • درباره ما : از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۵، مرحله توسعه اولیه گروه Weihua با تنها ۶ پرسنل، یک مجموعه دستگاه سنگ زنی به قطر ۲۰۰ میلی متر و یک دستگاه حفاری مجموعه، صرفاً یک کارگاه دستی با سرمایه گذاری صد هزار نفر است که مساحتی کمتر از ۳ هکتار را پوشش می دهد. . پس از هشت سال تلاش، Weihua انباشت سرمایه اصلی را تکمیل کرد. در این مرحله، Weihua فرآیند از تعمیر و نگهداری ساده تا پردازش قطعات و ماشین تولید مونتاژ را تک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۵، مرحله توسعه اولیه گروه Weihua با تنها ۶ پرسنل، یک مجموعه دستگاه سنگ زنی به قطر ۲۰۰ میلی متر و یک دستگاه حفاری مجموعه، صرفاً یک کارگاه دستی با سرمایه گذاری صد هزار نفر است که مساحتی کمتر از ۳ هکتار را پوشش می دهد. . پس از هشت سال تلاش، Weihua انباشت سرمایه اصلی را تکمیل کرد. در این مرحله، Weihua فرآیند از تعمیر و نگهداری ساده تا پردازش قطعات و ماشین تولید مونتاژ را تکمیل کرد. در همین حال، Weihua مفهوم مدیریت را با هسته حسن نیت ایجاد کرد و تیم اصلی خود را تشکیل داد.
    کارخانه Weihua Group
    کارخانه Weihua Group از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۰ مدیریت استاندارد، مرحله یادگیری و رشد Weihua با مساحت ۴۰ هکتار، سرمایه گذاری بیش از ۶ میلیون یوان، ۴ کارخانه نوساز، ۱ ساختمان اداری، Weihua هشت بخش و یک بخش خود را تأسیس کرد. دفتر اجرایی، پرسنل مدیریتی را استخدام کرد که حالت مدیریت کارخانه خانواده کوچک را شکست. از زمانی که Weihua ساختار حاکمیت شخص حقوقی را اجرا کرد، شروع به ورود به مسیرهای مدیریت علمی شرکت مدرن کرد. در همین حال، تعداد کارکنان از ده ها نفر به ۴۰۰ نفر افزایش یافت و حجم فروش در سال ۲۰۰۰ به ۴۷ میلیون یوان رسید. در این مرحله، Weihua در داخل و خارج استان با محیط گیاهی نوع باغ، مدیریت کارگاه و انبار استاندارد شناخته شده بود. Weihua سبک تولید خود را از تولید بالابر برقی تک به تولید جرثقیل تک تیر یا دو تیر تغییر داد. Weihua توسط مدیریت اعتباری و خدمات خوب به رسمیت شناخته شد و مورد تمجید قرار گرفت، و با مدیریت کیفیت دقیق و کیفیت تولید محصول پایدار، از طریق گواهینامه کیفیت ISO۹۰۰۱ در منطقه محلی و همان صنعت پیشرو شد. همچنین، Weihua به عنوان "واحد مدیریت کیفیت پیشرفته" در استان هنان نامگذاری شد، این شرکت به پیشگام صنعت جرثقیل در منطقه محلی تبدیل شده است که جایگاه Weihua را در صنعت جرثقیل داخلی ایجاد کرد.
    ساختمان اداری Weihua Group
    ساختمان اداری گروه Weihua از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵. گسترش مقیاس، مرحله توسعه با سرعت بالا Weihua
    در این مرحله، Weihua زمینی به مساحت بیش از ۲۰۰ هکتار در شهر ژنگژو، در عین حال بیش از ۵۰۰ هکتار زمین در شهر Changyuan را تصاحب کرد. با سرمایه گذاری ۰.۳ میلیاردی برای گسترش مقیاس تولید، که اجازه داد Weihua وارد مرحله توسعه سریع و جهش رو به جلو شود. در این ۵ سال، شاخص های اصلی اقتصادی مانند ارزش تولید شرکت، درآمدهای فروش و سود با سرعت متوسط ​​بیش از ۸۰ درصد در حال افزایش بودند. Weihua با درآمد فروش سالانه ۰.۷۳ میلیارد یوان در سال ۲۰۰۵ رتبه سوم را در صنعت جرثقیل داخلی و همچنین در شرکت های خصوصی در رتبه اول قرار گرفت. در این مرحله، کیفیت تولید و سود اقتصادی گروه Weihua به پیشرفت‌های بزرگی دست یافت و درآمد فروش آن سال به سال دو برابر شد. در همین حال، Weihua به پیشرفت‌های بزرگی در مدیریت و مقیاس‌ها دست یافت و همچنین از مدیریت شرکت به مدیریت گروه تبدیل شد.
    در سال ۲۰۰۵، Weihua برنده "برند شناخته شده استان هنان" و "شرکت خصوصی عالی استان هنان" با درآمد ۷۱۴۸۴۲۵ میلیون یوان از فروش شد.
    رئیس جرثقیل Weihua
    رئیس جرثقیل Weihua در سال ۲۰۰۶، جرثقیل Weihua به عنوان محصول با نام تجاری معروف چین توسط ۱۱۴۲.۶۰۶۹ میلیون یوان درآمد فروش دریافت کرد.
    از سال ۱۳۸۵ تاکنون، با تعمیق مدیریت و بهبود کارهای داخلی خود، مرحله تبدیل از کلان گرا به قوی محور است.
    در این دوره، گروه Weihua به اجرای سیستم مدرن سازمانی پایبند است، قدرت سازمانی خود را به طور مداوم تقویت می کند و تحولات ارتقایی را از بزرگ گرایی به قوی گرا و از کمیت گرا به کیفیت گرا تحقق می بخشد.
    همچنین در این دوره، گروه Weihua در چهار جنبه زیر به پیشرفت‌هایی پایبند است: اولاً مدیریت را عمیق‌تر می‌کند و نکات موفق و کاستی‌های دوره برنامه پنج ساله دهم را خلاصه می‌کند. پس از رشد مقیاس، تلاش زیادی برای دستیابی به نوآوری مدیریت در انجام قوی، خوب و واقعی انجام می دهد. ثانیاً، رشد مداوم را حفظ می کند، تلاش می کند تا پیشرفت های جدیدی در تحقیق و توسعه محصول و همچنین گسترش زنجیره صنعتی ایجاد کند. ثالثاً، به طور فعال بازارهای بین المللی را بررسی می کند، زمینه های جدید را توسعه می دهد و دستاوردهای برجسته جدیدی را در عملیات سرمایه، همکاری بین المللی، تجارت بین المللی و جنبه هایی از این دست ایجاد می کند. چهارم، گروه Weihua تجربه موفقیت آمیز توسعه بلندمدت و ثروت معنوی گرانبها را برای چندین سال خلاصه می کند، در ابتدا فرهنگ سازمانی، تصویر سازمانی و نفوذ گسترده برند با ویژگی های Weihua را تشکیل می دهد.

    بستن
محصولات
جرثقیل سقفی ریخته گری
جرثقیل سقفی دو تیرچه FEM/DIN
جرثقیل سقفی دو تیرچه سنگین
جرثقیل سقفی
جرثقیل سقفی هوشمند برای تغذیه ذوب
جرثقیل سقفی دو تیر با بالابر برقی
جرثقیل سقفی تک تیر
جرثقیل سقفی برای نیروگاه ها
جرثقیل سقفی توزیع لوله فولادی هوشمند
جرثقیل چند منظوره برای آلومینیوم الکترولیتی
جرثقیل سقفی برای آهنگری 250 تن
جرثقیل سقفی تک تیرچه FEM/DIN
جرثقیل دال گیره برای کارگاه ریخته گری پیوسته
جرثقیل برق هسته ای
جرثقیل CNC با موقعیت یابی با دقت بالا
جرثقیل سقفی با گیره
جرثقیل های اتاق تمیز
Double Girder Overhead Crane for Paper Making
جرثقیل غلتکی صاف کننده
جرثقیل سقفی تک تیرچه LDP با بالابر جانبی
جرثقیل سقفی ضد انفجار
جرثقیل سقفی عایق
جرثقیل سقفی تک تیر LDZ با چنگال
جرثقیل دروازه ای دو تیر
جرثقیل دروازه ای کانتینری ریلی
جرثقیل دروازه ای کانتینری تایر لاستیکی
جرثقیل دروازه ای خرپایی
جرثقیل دروازه ای با سطل گرفتن
جرثقیل دروازه ای مهندسی
جرثقیل دروازه ای دو تیر با سپر
جرثقیل دروازه ای برای کارخانه سنگ
جرثقیل دروازه ای حامل استرادل
جرثقیل RMG برای جابجایی مسیر فولادی
دستگاه تخمگذار مترو
جرثقیل های ضد نوسان
جرثقیل تعلیق انعطاف پذیر KBK
سیستم پارکینگ عمودی
جرثقیل چند منظوره برای آلومینیوم الکترولیتی
جرثقیل خودبالا برای تعمیر و نگهداری توربین بادی
جرثقیل حمل قایق و قایق بادبانی
جرثقیل مجموعه آهنگ
جرثقیل برق هسته ای
جرثقیل پروفیل ورق فولادی
نوار نقاله TD75
تسمه نقاله از نوع اکستنشن
Reclaimer سطل سطل چرخ استاکر
نوار نقاله کوسن هوا
نوار نقاله DTII
نوار نقاله لوله ای