ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : مازندران -بابل شهرک صنعتی بابل
  • درباره ما : احتراما به استحضار میرساند شرکت پترو تجهیز دریوک در سال ۱۳۹۱ با موضوع ساخت و تامین تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و دریایی به طور رسمی ثبت و شروع به فعالیت نموده است.این شرکت طی سال‌‌‌‌های اخیر با هدف تولید انواع فیلتر‌‌‌‌های صنعتی کارگاه مجهزی را در شمال کشور تأسیس و در حال حاضر با نام تجاری دریوک فیلتر با نمایندگانی در استان‌&zwn ...
    بیشتر
  • درباره ما :


    احتراما به استحضار میرساند شرکت پترو تجهیز دریوک در سال ۱۳۹۱ با موضوع ساخت و تامین تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و دریایی به طور رسمی ثبت و شروع به فعالیت نموده است.
    این شرکت طی سال‌‌‌‌های اخیر با هدف تولید انواع فیلتر‌‌‌‌های صنعتی کارگاه مجهزی را در شمال کشور تأسیس و در حال حاضر با نام تجاری دریوک فیلتر با نمایندگانی در استان‌‌‌‌های تهران، بوشهر و خوزستان درحال فعالیت است.
    دریوک فیلتربا در نظر گرفتن حساسیت‌‌‌‌های بالای فیلتر‌‌‌‌های مصرفی در صنایع نفت ،گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با دراختیار داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه طراحی سیستم‌‌‌‌های فیلتراسیون با بیش از ۱۵ سال تجربه در طراحی و ساخت انواع فیلتر و جداساز و ارائه خدمات مهندسی گام مهمی در صنعت کشور نهاده است.
    لازم به ذکر است شرکت دریوک فیلتر به طور مستمر در تلاش است با اقدامات نوآورانه در صنعت فیلتراسیون که سبب افزایش کارایی و کاهش هزینه‌‌‌‌های عملیاتی برای مشتریان می‌شود مطابق با استاندارد‌‌‌‌های کاربردی و بروزترین فن آوری این صنعت را توسعه دهد و در حال حاضر در مراحل پایانی اخذ گواهینامه دانش بنیانی از نهاد ریاست جمهوری است.
    دریوک فیلتر با بهره گیری از تخصص و تجربیات همکاران خود با تشکیل واحد‌‌‌‌های ستادی و عملیاتی شامل:
    تولید - برنامه ریزی و کنترل پروژه - پشتیبانی و تدارکات - مهندسی ساخت و طراحی - کنترل کیفیت - تضمین کیفیت - تحقیق و توسعه - آزمایشگاه و کالیبراسیون - بازرگانی، فروش و خدمات بعد از فروش - نگهداری و تعمیرات - مواد اولیه و انبار
    در تلاش است نسبت به ارائه خدمات بازرگانی، فنی و محصول به مشتریان محترم مطابق با استاندارد‌‌‌‌های مرتبط با این صنعت در حداقل زمان ممکن ،کیفیت بالا و قیمت رقابتی اقدام نماید و این مهم به عنوان باور و خط مشئ برای کارکنان و مدیران سازمان، اجرایی شده است.
    لازم به ذکر است واحد تضمین کیفیت شرکت دریوک فیلتر با بهره گیری از استقلال سازمانی مفتخر به اخذ ایزو‌‌‌‌های کاربردی مدیریت کیفیت، رضایت مشتری، زیست محیطی و ایمنی گردیده است.
    واحد تولید این شرکت با بهره گیری از محیطی مطلوب با استفاده از تجهیزات ساخت شامل:
    تجهیزات برش و پانچ - گیوتین- خم کن - جوش مقاومتی- جوش غلطکی- جوش آرگون- پرس هیدرولیک و ضربه ای- دریل رادیال- ماشین تراش و فرز- نورد لوله - چین کن مدیای تیغه ای و غلطکی- تزریق چسب دو جزیی و چند جزیی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک - دوخت التراسونیک و خیاطی- شیرینک و بسته بندی

    با نظارت مستقیم واحد‌‌‌‌های کنترل کیفیت و تضمین کیفیت در مراحل
    کنترل قبل از تولید
    کنترل و نظارت بر مواد اولیه - تعیین صلاحیت و آموزش پرسنل- کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری، دستورالعمل‌‌‌‌های ساخت و بازرسی و تهیه QCP و QAP
    کنترل حین تولید
    شامل کنترل و بازرسی محصولات نیمه ساخته در ایستگاه‌‌‌‌های برش - ماشینکاری و پرس - آماده سازی مواد اولیه و مدیا - برش
    ، نورد و جوش لوله- مونتاژ و چسب کاری
    کنترل بعد از تولید
    شامل کنترل‌‌‌‌های ابعادی و تست‌‌‌‌های عملکرد - بسته بندی و تهیه FINAL DATA BOOK مطابق نظر مشتری و براساس استاندارد به انجام پروژه‌‌‌‌های ابلاغ شده می‌پردازد.
    در خصوص مواد اولیه، با توجه به حساسیت و استراتژیک بودن تجهیزات مورد استفاده در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و قیمت بسیار بالای ماشین آلات و تاسیسات در این حوزه، شرکت دریوک فیلتر با نگاه ویژه به این مهم نسبت به تهیه مواد اولیه مدیای فیلتر با کیفیت مرغوب از شرکت‌‌‌‌های مطرح اروپایی اقدام نموده و محصولات این شرکت با استفاده از متریال با کیفیت بالا به منظور تضمین کیفیت، مطابق با استاندارد‌‌‌‌های کاربردی مرتبط با هر بخش تولید می‌گردد و حسب نیاز به صورت دائم یا دوره ای مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
    همچنین واحد‌‌‌‌های طراحی، مهندسی و R&D این شرکت با بهره گیری از دانش و تجربه مفید در بخش تولید فیلتر و با استفاده از تجهیزات اندازه گیری و تست پیشرفته با حداکثر دقت و حساسیت همواره در تلاشند نسبت به ارائه پیشنهادات فنی با دقت بالا در کوتاه ترین زمان اقدام و همچنین پشتوانه قابل اتکایی در تهیه مستندات فنی و اجرایی پروژه‌‌‌‌های ساخت می‌باشند.

    دریوک فیلتر با تجربه ساخت و شناخت کافی از محصولات شرکت‌‌‌‌های مطرح سازنده فیلتر نظیر:
    PALL – INDUFILL – HYDAC – DONALDSON – CAMFILFARR – FAUDI – SAMSUNG AAF – NORMAN FILTER – BOLL & KRICH – INGERSOOLL RAND – ATLAS COPCO – SIEMENS – AIRTEK – MANN – PARKER- MAHLE – VILEDON – AQUA FILTER – CUNO – NORDSON


    آمادگی خود را جهت ساخت انواع فیلتر‌‌‌‌های کارتریجی و المنتی به شرح ذیل مطابق با استاندارد و کیفیت مطلوب اعلام می‌دارد.
    فیلتر‌‌‌‌های روغن روانکاری و هیدرولیک
    فیلتر‌‌‌‌های خطوط انتقال و پالایش گاز
    فیلتر‌‌‌‌های مایع دما بالا
    فیلتر‌‌‌‌های کوالیسر مایع – مایع
    فیلتر‌‌‌‌های سوخت مازوت و گازوئیل
    فیلتر‌‌‌‌های تصفیه آب
    فیلتر گاز ورودی به توربین
    پیش فیلتر‌‌‌‌های فلزی (قابل شستشو(
    پیش فیلتر‌‌‌‌های الیاف شیشه‌ای (fiber glass)
    فیلتر پد و رول
    فیلتر‌‌‌‌های تخت و پنلی
    فیلتر‌‌‌‌های کیسه ای ورودی کمپرسور
    فیلتر‌‌‌‌های کیسه ای ایستاده و استوانه ای
    فیلتر‌‌‌‌های کیسه ای پانلی – پاکتی
    فیلتر هوای خشک ورودی به توربین
    فیلتر‌‌‌‌های لانه زنبوری (وریسل و دوراسل(
    فیلتر‌‌‌‌های هپا و اولپا
    فیلتر‌‌‌‌های کربن اکتیو
    فیلترهای V شکل فشرده(mini pleat)
    فیلتر سپراتور هوا و روغن
    جداکننده آب از گازوئیل (FS)
    فیلتر استرینر و سبدی
    فیلتر هوای ابزار دقیق
    فیلتر‌‌‌‌های سیل کمپرسور (gas seal)

    بستن