ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۱ بار
امتیاز :
  • مسیر اختصاصی : سراسرایران
  • آدرس : تهران - بلوار سردارجنگل- بعد از چهار راه شهید مخبری- کوچه شهید مرادی پلاک ۶۸- طبقه اول
  • درباره ما : شرکت حمل و نقل سراسری سوربن ترابر خزر در تاریخ ۳۱/۳/۱۳۸۹تحت شماره ۳۷۷۶۰۳ در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید. زمینه فعالیت این شرکت انجام امور حمل و نقل جاده ای داخلی کالا، بصورت سراسری و در تمام نقاط کشور می باشد که بر اساس مجوز دریافتی از سازمان حمل و نقل و جاده ای کشور، دارای پروانه فعالیت سراسری بوده و از جمله شـرکتهای حمل و نقل توانمند در کشور محـسوب می شود. در حال حاضر این شـرکت دارای تعداد ۱۰۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت حمل و نقل سراسری سوربن ترابر خزر در تاریخ ۳۱/۳/۱۳۸۹تحت شماره ۳۷۷۶۰۳ در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید. زمینه فعالیت این شرکت انجام امور حمل و نقل جاده ای داخلی کالا، بصورت سراسری و در تمام نقاط کشور می باشد که بر اساس مجوز دریافتی از سازمان حمل و نقل و جاده ای کشور، دارای پروانه فعالیت سراسری بوده و از جمله شـرکتهای حمل و نقل توانمند در کشور محـسوب می شود. در حال حاضر این شـرکت دارای تعداد ۱۰۰ دستگاه انواع کشنده با عمر کمتر از دو سال بوده و بدلیل دارا بودن نمایندگی فروش کامیون سنگین(ماموت کد ۱۰۱۶ و سایپا دیزل کد ۲۳۷)، امکان افزایش تعداد ناوگان با توجه به نیاز صاحبان کالا وجود دارد.
    این شرکت دارای ۶ نمایندگی فعال در شهرستانهای نسیم شهر، چمستان، نظرآباد، شریف آباد کرج و تبریز بوده و در حال توسعه سایر نمایندگیهای خود در سراسر کشور می باشد. همچنین این شرکت دارای یک غرفه  فـعال در پایانه بزرگ حمل و نقل تهران (غرفه ۳۳) با متوسط بارنامه های صادره ۲۰۰۰ فقره در ماه است.
    شرکت سوربن ترابر خزر افتخار دارد با کادری مجرب و کار آزموده و ناوگان جدید، نسبت به ارائه کلیه خدمات به صاحبان کالا به شرح ذیل برنامه ریزی نماید.

        حمل و نقل داخلی انواع کالا
        تخلیه و بارگیری انواع محمولات
        کیسه گیری و تبدیل انواع محمولات فله به کیسه با دستگاههای پیشرفته و بروز
        پارت چینی و صفافی انواع محمولات با پرسنل مجرب


    بستن