ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ارومیه-خیابان ارتش-پلاک۲۸
  • درباره ما : شرکت پل گرانیت ارس در سال ۱۳۸۹ با سرمایه گذاری و مشاکرت داخلی و خارجی شروع به کار کرده و در جهت نیل اهداف اولیه این شرکت در فاز اول شروع به تولید انواع وان، جکوزی، زیردوشی، ظرفشویی، روشویی، صفحه کابینت، دیوارپوش، انواع درب های ضد آب و آنتی باکتریال، میز‌غذاخوری و کانتر های بانک‌ها و هتل‌ها نموده است. محصولات ذکر شده عموماً از انواع سنگ مصنوعی که متشکل از مواد معدنی و پلیمر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پل گرانیت ارس در سال ۱۳۸۹ با سرمایه گذاری و مشاکرت داخلی و خارجی شروع به کار کرده و در جهت نیل اهداف اولیه این شرکت در فاز اول شروع به تولید انواع وان، جکوزی، زیردوشی، ظرفشویی، روشویی، صفحه کابینت، دیوارپوش، انواع درب های ضد آب و آنتی باکتریال، میز‌غذاخوری و کانتر های بانک‌ها و هتل‌ها نموده است. محصولات ذکر شده عموماً از انواع سنگ مصنوعی که متشکل از مواد معدنی و پلیمری می‌باشد تشکیل شده است.
    کلیه محصولات این شرکت تحت نظارت پلییوپ ترکیه تولید میگردد. با توجه به کیفیت بالای محصولات و استقبال روز افزون مشتریان عزیز، مدیران این شرکت در نظر دارند که در آینده نزدیک با بهره برداری از تکنولوژی روز دنیا از فاز دوم اقدام به تولید نماهای کامپوزیت گرانیتی برای اولین بار در ایران که امیزه ای از هنر و صنعت میباشد گامی دیگر در پیشرفت ایران عزیزمان برداشته باشند.

    بستن
محصولات
سینک گرانیتی توکار کد PS-106
سینک گرانیتی توکار کد PS-104
سینک گرانیتی توکار کد PS-101
سینک گرانیتی توکار کد PS-109