ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/Buick
  • درباره ما : بخش بیوک موتور جنرال موتورز، بخشی از خودروساز آمریکایی جنرال موتورز (GM) است. این شرکت توسط پیشگام خودروسازی دیوید دانبار بیوک شروع به کار کرد، این یکی از اولین برندهای آمریکایی خودرو بود و شرکتی بود که جنرال موتورز را در سال ۱۹۰۸ تأسیس کرد.[۲] قبل از تأسیس جنرال موتورز، بنیانگذار جنرال موتورز ویلیام سی دورانت به عنوان مدیر کل و سرمایه گذار اصلی بیوک فعالیت می کرد. در بازار آمریکای شمال ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بخش بیوک موتور جنرال موتورز، بخشی از خودروساز آمریکایی جنرال موتورز (GM) است. این شرکت توسط پیشگام خودروسازی دیوید دانبار بیوک شروع به کار کرد، این یکی از اولین برندهای آمریکایی خودرو بود و شرکتی بود که جنرال موتورز را در سال ۱۹۰۸ تأسیس کرد.[۲] قبل از تأسیس جنرال موتورز، بنیانگذار جنرال موتورز ویلیام سی دورانت به عنوان مدیر کل و سرمایه گذار اصلی بیوک فعالیت می کرد.

    در بازار آمریکای شمالی، بیوک بیشتر به‌عنوان یک برند خودروی ممتاز به فروش می‌رسد که خودروهای لوکس را بالاتر از برندهای اصلی جنرال موتورز می‌فروشد، در حالی که پایین‌تر از بخش لوکس پرچم‌دار کادیلاک است. طبق گزارش دیترویت نیوز، جمعیت هدف فعلی بیوک "یک مدیر موفق با خانواده است."

    پس از تثبیت موقعیت خود در بازار در اواخر دهه ۱۹۳۰، زمانی که برند همدم کوچک Marquette و نام تجاری Junior Cadillac LaSalle متوقف شد، بیوک به عنوان یک خودروی لوکس سطح پایین زیر کادیلاک قرار گرفت. در همین دوره زمانی، بسیاری از سازندگان موتورهای V۸ را در مدل‌های پیشرفته خود معرفی می‌کردند، در حالی که بیوک از ۸ مستقیم برای همه مدل‌ها از سال ۱۹۳۱ استفاده کرد. اولین بیوک V۸ در سال ۱۹۵۳ معرفی شد، سپس در سال ۱۹۶۲، بیوک V۶ برای مدل کامپکت Special معرفی شده است. موتورهای بیوک، به استثنای معدود موارد، همیشه از سوپاپ های سقفی استفاده می کنند که این شرکت در سال ۱۹۰۴ در بیوک مدل B پیشگام بود.

    در سال ۲۰۱۷، بیوک بیش از ۱.۴ میلیون وسیله نقلیه در سراسر جهان فروخت که یک رکورد برای این برند است.[۴] بازار اصلی در حال حاضر چین است، جایی که ۸۰ درصد از خودروهای با مارک بیوک در آن فروخته می شود.[۵] بیوک در ایالات متحده، کانادا و مکزیک نیز فروخته می شود.

    بستن
محصولات
ENVISION 2022
Enclave 2022
ENCORE GX 2022