ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز
  • درباره ما : شرکت هوش بلادرنگ نسل نو با برند تجاری Fly۴Tech با هدف گسترش اینترنت اشیا در زندگی روزمره مردم کار خود را از سال ۱۴۰۰آغاز کرده است. ماموریت ما آسان کردن زندگی با استفاده از فناوری و دانش است. لذا، ما رویکرد "مشتری محور" را به عنوان یکی از ارزش های اصلی خود در نظر می گیریم و پایه و اساس همه تصمیم گیری هایمان است. Fly۴Tech معتقد است که اولویت اول تامین نیازهای مشتری است و سپس محصولات و خدما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت هوش بلادرنگ نسل نو با برند تجاری Fly۴Tech با هدف گسترش اینترنت اشیا در زندگی روزمره مردم کار خود را از سال ۱۴۰۰آغاز کرده است. ماموریت ما آسان کردن زندگی با استفاده از فناوری و دانش است. لذا، ما رویکرد "مشتری محور" را به عنوان یکی از ارزش های اصلی خود در نظر می گیریم و پایه و اساس همه تصمیم گیری هایمان است. Fly۴Tech معتقد است که اولویت اول تامین نیازهای مشتری است و سپس محصولات و خدمات درجه یک را ارائه می دهد. این طرز فکر از مفهوم فناوری شروع می شود تا تحقیق و طراحی تا تحویل و خدمات پس از فروش .

    محصولات Fly۴Tech به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید به طور هوشمند دستگاه های الکتریکی موجود را کنترل کنید و زندگی آسان تری را تجربه کنید.

    تحقیق و توسعه
    همکاران ما هر لحظه در حال تحقیق و توسعه برای برآورده کردن نیازهای جامعه هستند.

    خلاقیت
    ما برآنیم تا ایده‌های نو و خلاقانه را در حوزه اینترنت اشیا به زندگی شما وارد کنیم.

    بستن
محصولات
کنترلرهوشمند سیار
کنترلر هوشمند ثابت
کنترلر هوشمند آکواریوم
شارژر رومیزی